Hey mensen,
Ik zit te twijfelen tussen een tv-in kaart of een echte tv. Ik vind het vooral lastig om telkens mijnen bureau te moeten verplaatsen tot aan mijn bed.
Is de kwaliteit van tv-in goed op een pc scherm?
Nu ja... mijn vragen over diene aldi tv
. Ik vond de prijs echt redelijk voor wat het is. ( zie naar http://www.aldi.be/ALDI_BF/OFFER_BF/OFFER_49/OFF01.HTM ). 189€ is ook ni zoooooo veel he (al ben ik een studentje dat welliswaar veel werkt). Maar ik ken dus NIKS van tvs en zo en ik zou de mening willen van enkele andere mensen. Eventueel mensen die al een hebben van dit merk/model?
Die ene scart zou RGB/SVHS zijn en de andere AV of zoiets. Ziet je een verschil tussen een svhs en vhs als tv-out? Ikzelf heb een gf2 mx die beide uitgangen heeft. Kwa geluid heb ik hier wel een arena-530 boxen dus ik vermoed dat het geluid wel schoner zal zijn uit mijn boxen?
Eenderd welke opmerking over deze tv (goede of slechte) zijn heel welkom.
En voor tv-in en tv-out... De kwaliteit is die echt sterk kaart-afhankekelijk? Ik heb in de ct van deze maand een artikel gelezen over de radeons en zo te zien zijn er echt wel veel verschillen in kwaliteit. Kent iemand een goedkoop kaartje die beide doet in goede kwaliteit?
Tnx a lot,
Safke
Ik zit te twijfelen tussen een tv-in kaart of een echte tv. Ik vind het vooral lastig om telkens mijnen bureau te moeten verplaatsen tot aan mijn bed.
Is de kwaliteit van tv-in goed op een pc scherm?
Nu ja... mijn vragen over diene aldi tv
Die ene scart zou RGB/SVHS zijn en de andere AV of zoiets. Ziet je een verschil tussen een svhs en vhs als tv-out? Ikzelf heb een gf2 mx die beide uitgangen heeft. Kwa geluid heb ik hier wel een arena-530 boxen dus ik vermoed dat het geluid wel schoner zal zijn uit mijn boxen?
Eenderd welke opmerking over deze tv (goede of slechte) zijn heel welkom.
En voor tv-in en tv-out... De kwaliteit is die echt sterk kaart-afhankekelijk? Ik heb in de ct van deze maand een artikel gelezen over de radeons en zo te zien zijn er echt wel veel verschillen in kwaliteit. Kent iemand een goedkoop kaartje die beide doet in goede kwaliteit?
Tnx a lot,
Safke