Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Ik dus ookVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 19:28:
Hmm, vreemd, ik zou lycos eens mailen als ik jou was. Als ik op je site kom, dan krijg ik automatisch de startpagina van lycos.
Mailen heeft geen zin.. echt geloof me,.. ze behandelen je gewoon NIET.
Sucks.. iemand een tip?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Niets aan te doen, gratis dienst, dus zij kunnen zonder enige berichtgeving dit maken. Mailen si enige optie ben ik bang, niet dat dat veel zal helpen...DeMoN schreef op 28 November 2002 @ 19:30:
[...]
Ik dus ook
Mailen heeft geen zin.. echt geloof me,.. ze behandelen je gewoon NIET.
Sucks.. iemand een tip?
ze publiceren niet eens een mail-adres... pff wat een lamers... arrf.. ik wil niet trollen.. !sdomburg schreef op 28 November 2002 @ 19:31:
[...]
Niets aan te doen, gratis dienst, dus zij kunnen zonder enige berichtgeving dit maken. Mailen si enige optie ben ik bang, niet dat dat veel zal helpen...
Ehmm.. ik heb een form ingevuld en gestuurd van 1 regel, meer kon niet....
DAMN! Plaatjes op mijn site linkten bijvoorbeeld naar de (cu2) site van mijn vriendin enzo... die kunnen we lekker allemaal vervangen nu
Iemand die dit ook heeft meegemaakt? En heb jij je site nog terug gekregen?
Probeer www.web1000.com
Kan je alles op zetten en bannerfree.
En ik had blijkbaar een tiet laten zien twerwijl ik had aangegeven non-nude content had. Kreeg ik iig netjes een mail met het verzoek het plaatje weg te halen en terug te mailen zodat ze site weer konden activeren, of de inhoud te veranderd naar adult content.
Laatste gedaan en binnen 5 minuten deed de site het weer, nog steeds bannerfree.
Zie homepage of sig voor snelheid
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ohw thx man! Ik wist niet of ik die wilde nemen omdat ik uiteraard al op zoek was naar een andere hoster. Maar nu neem ik dus deze welLiquidSilver schreef op 29 november 2002 @ 15:21:
Ja ook site kwijt geweest, mocht blijkbaar iets niet.
Probeer www.web1000.com
Kan je alles op zetten en bannerfree.
En ik had blijkbaar een tiet laten zien twerwijl ik had aangegeven non-nude content had. Kreeg ik iig netjes een mail met het verzoek het plaatje weg te halen en terug te mailen zodat ze site weer konden activeren, of de inhoud te veranderd naar adult content.
Laatste gedaan en binnen 5 minuten deed de site het weer, nog steeds bannerfree.
Zie homepage of sig voor snelheid
Dit topic is gesloten.
![]()