[Lycos] Mijn site is gewoon opeens PLEITE! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ik heb de zoek gebruikt.. maar daar zegt iedereen dat ze "denken" dat het door iets komt.

Mijn site is: http://members.lycos.nl/no1/index.html

Of wel: www.zeeman.tk

Er staat dus een index op, ik heb er best wat zooi op staan.. files enzo.. plaatjes.
Ik kan via FTP nog gewoon bij mijn bestanden maar zodra ik een plaatjhe wil linken doet ie het gewoon niet. Ik zou zeggen, check icon.

Kan dit misschien door mijn icon komen? Die heb ik als webicon draaien sinds kort.. iets van 1,5 week nu MAAR wel op die lycos site dus..

Echt raar.. ik heb deze site al 2 jaar en opeens is tie weg!! DAMN!!

Hoe kan dit? Ik heb niet eens mail van ze gehad :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Hmm, vreemd, ik zou lycos eens mailen als ik jou was. Als ik op je site kom, dan krijg ik automatisch de startpagina van lycos.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 19:28:
Hmm, vreemd, ik zou lycos eens mailen als ik jou was. Als ik op je site kom, dan krijg ik automatisch de startpagina van lycos.
Ik dus ook :(

Mailen heeft geen zin.. echt geloof me,.. ze behandelen je gewoon NIET.

Sucks.. iemand een tip?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
DeMoN schreef op 28 November 2002 @ 19:30:
[...]

Ik dus ook :(

Mailen heeft geen zin.. echt geloof me,.. ze behandelen je gewoon NIET.

Sucks.. iemand een tip?
Niets aan te doen, gratis dienst, dus zij kunnen zonder enige berichtgeving dit maken. Mailen si enige optie ben ik bang, niet dat dat veel zal helpen...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
sdomburg schreef op 28 November 2002 @ 19:31:
[...]

Niets aan te doen, gratis dienst, dus zij kunnen zonder enige berichtgeving dit maken. Mailen si enige optie ben ik bang, niet dat dat veel zal helpen...
ze publiceren niet eens een mail-adres... pff wat een lamers... arrf.. ik wil niet trollen.. ! :(

Ehmm.. ik heb een form ingevuld en gestuurd van 1 regel, meer kon niet....

DAMN! Plaatjes op mijn site linkten bijvoorbeeld naar de (cu2) site van mijn vriendin enzo... die kunnen we lekker allemaal vervangen nu :(

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Toch nog even proberen..

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? En heb jij je site nog terug gekregen?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 23:22

Klippy

Still Game

Ja ook site kwijt geweest, mocht blijkbaar iets niet.

Probeer www.web1000.com

Kan je alles op zetten en bannerfree.

En ik had blijkbaar een tiet laten zien twerwijl ik had aangegeven non-nude content had. Kreeg ik iig netjes een mail met het verzoek het plaatje weg te halen en terug te mailen zodat ze site weer konden activeren, of de inhoud te veranderd naar adult content.
Laatste gedaan en binnen 5 minuten deed de site het weer, nog steeds bannerfree.

Zie homepage of sig voor snelheid ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 29 november 2002 @ 15:21:
Ja ook site kwijt geweest, mocht blijkbaar iets niet.

Probeer www.web1000.com

Kan je alles op zetten en bannerfree.

En ik had blijkbaar een tiet laten zien twerwijl ik had aangegeven non-nude content had. Kreeg ik iig netjes een mail met het verzoek het plaatje weg te halen en terug te mailen zodat ze site weer konden activeren, of de inhoud te veranderd naar adult content.
Laatste gedaan en binnen 5 minuten deed de site het weer, nog steeds bannerfree.

Zie homepage of sig voor snelheid ;)
Ohw thx man! Ik wist niet of ik die wilde nemen omdat ik uiteraard al op zoek was naar een andere hoster. Maar nu neem ik dus deze wel ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Niets aan te doen. 't is een gratis dienst, en ze mogen/kunnen je er elk moment uitgooien. En helaas doen ze dat ook erg snel, eigenlijk direct al als je ook maar 1 klein regeltje overtreedt...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.