Iemand van het merk sweex gehoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Topicstarter
Ik ken best wel een aantal merken in de computerwereld, maar is het merk sweex nu een totale nieuwkomer, of is het één of andere oem fabrikant?
Ik heb nl op de HCC een tft monitor, en ik ben er achter gekomen dat deze van het merk sweex is, en deze oa bij funtronics worden verkocht www.funtronics.nl Sweex 15" tft lcd scherm Ivory 329.00EUR.
Iemand een idee?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

http://www.sweex.nl/

[google=sweex]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 19:17 ]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
heb op hcc een switch van sweex gekocht, had er nog nooit van gehoord, maar werkt als een trein, en lekkere prijs

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
sweex doet van alles en nog wat.
Geluidskaarten(c-media), Netwerk(realtec), hubs(etc) en toetsenborden.
er zal wel een paar kleine fabriekanten samen zijn gegaan.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

JAAAAAAAAAAAA

Sweex is het voormalige SAFEWAY !
Ze hebben hun naam moeten veranderen in verband met 1 of andere rechtszaak :+

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Safeway rulez, muis 3 pleuro en toetsenbord 5 pleuro en ik gebruik ze beide met plezier:)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Ja, Sweex (Safeway) is een goed merk.
Ze hebben leuk spul. Wij hebben op onze zaak een aardige voorraad liggen, er gaan er per maand zo'n honderd toetsenborden en muizen doorheen.
Drom wist ik dat Safeway van naam was veranderd, we hebben de oude voorraad kunnen kopen voor een prikkie ;)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Sweex roeleerd de pan uit, gave productjes tegen goede prijzen!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• marco899
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Topicstarter
Aha. Ik had natuurlijk wel met de search en google gezocht (voor de bijdehandjes weer hier), maar daar wordt je niet veel wijzer van de achtergrond. Maar safeway is idd een oude bekende in de markt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

word o.a. gedistributeerd door www.ecl.nl

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Ik heb er zelf een toetsenbord, netwerkaart en geluidskaart er van. Alles is goed. Behalve de netwerkkaart. Met die heb ik ping 600. Ach ja. We kunnen altijd omruilen :z

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Fout Safeway is een handelsnaam van Sweex

Sweex heete "vroeger" Ropla..

Ze hebben ook die Nokia look kasten :r

www.ropla.com

Verwijderd

marco899 schreef op 28 november 2002 @ 19:27:
Aha. Ik had natuurlijk wel met de search en google gezocht (voor de bijdehandjes weer hier
Het is niet de bedoeling dat je topics opent zoals "Wie heeft ervaring met xxxxx" "Wie vind xxxxx goed".

Zoek gewoon even en je vind wel reviews, of product vergelijkingen enzo. En als je had gezocht had je dus niet goed gezocht...

• PJKs
  • Laatst online: 13-08 16:56

PJKs

Young, Free and Single

Grappig. ECL heeft dus wel voedingen en kasten van Sweex waarover ik op www.sweex.nl niets kon vinden... Maar op www.ropla.com wel! Raar! Maar bedankt...

ja, graag!

Verwijderd

oke, volgende keer even zelf op ideeen komen he ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.