Toon posts:

Pictorgram toewijzen aan bestandstype, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk winamp toegewezen als programma om *.avi bestanden mee te openen. Ik heb dat weer teruggezet naar windows mediaplayer. Nou geeft windows 2000 niet meer dat pictogram met dat cameraatje erin, maar het pictogram van de mediaplayer. Nou weet ik dat je dergelijke dingen terug kan zetten via extra/ mapopties/ bestandstypen. Als ik daar echter naar *.avi bestanden ga, kan ik alleen kiezen voor "terugzetten" (naar winamp als standaardprogramma om *. avi bestanden te openen), terwijl deze zelfde knop bij andere bestandstypen "geavanceerd"weergeeft. Als je daar dan op klikt, kun je het pictogram ook wijzigen. Maar net bij het bestandstype dat ik wil wijzigen, lukt dit dus niet op deze manier. Iemand een idee hoe ik dit anders kan oplossen?

Verwijderd

shift ingedrukt houden, dan rechtermuisknop op het icoontje klikken, en dan openen met

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat weet ik. Maar het daar gaat het me niet om, lees m'n verhaal nog maar eens goed :)

Verwijderd

ah ok duidelijk.. dat is zo'n windows bug.. programma's als microangelo kunnen je daarbij helpen... (kun je ook hele mooie andere icons downloaden en instellen)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 19:37 ]