Toon posts:

Geheugen Sony Vaio SR11K toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Vaio met w2k en 64 mb ram erin. Ik wil graag een upgrade uitvoeren, zowel geheugen als os. Dit omdat het os af en toe spontaan vastloopt, zeker als ik fotos bekijk, vooral thumbs.

Ik heb overal een beetje rondgekeken maar kon niks vinden, search leverde ook niets op.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en misschien weten hoe ik dit machientje het best kan opvoeren? :)

Ook zou ik graag willen weten wat voor geheugen ik hiervoor moet gebruiken en waar ik dit het beste kan kopen.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 18:30:
Ik heb hier een Vaio met w2k en 64 mb ram erin. Ik wil graag een upgrade uitvoeren, zowel geheugen als os. Dit omdat het os af en toe spontaan vastloopt, zeker als ik fotos bekijk, vooral thumbs.

Ik heb overal een beetje rondgekeken maar kon niks vinden, search leverde ook niets op.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en misschien weten hoe ik dit machientje het best kan opvoeren? :)

Ook zou ik graag willen weten wat voor geheugen ik hiervoor moet gebruiken en waar ik dit het beste kan kopen.
Gewoon SD-Ram denk ik :)

PC100 waarschijnlijk, maar denk niet dat je dat nog kan kopen :z dus word het PC133 :)

Trouwens eeeeeeeeeeerg basic! kopen? waar? pricewatch.

" Report this topic 8)7 "

Staat uitgebreid in faqs, volgende keer ff zoeken 8)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Bijvoorbeeld :P Ff beter zoeken dus, er bestaan meer van zulke memory configurators ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.