[SGD] 'Wie speelt er nog..' & 'Ik zoek een spel'.

Pagina: 1
Acties:

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dit soort topics zie ik steeds vaker voorbijkomen op SGD. Zo van topics: 'Ik zoek een spel maar weet de naam niet meer'. Of 'Wie speelt $Insert_oud_spel nog?'. Ik wordt eigenlijk beetje ziek van dit soort topics. Ze zijn vast wel leuk voor degene die er echt geintresseerd in zijn, dat zijn dan toch meestal de topicstarters (En dan vooral de 'Ik zoek naam van oud DOS spelletje' topics).

Op SGD komen er steeds meer, en om een rage/vloedgolf te voorkomen kunnen we/de mods er nu nog iets aan doen.

Of stel ik mijzelf nu enorm aan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Er komen de laatste tijd nogal veel topics eigenlijk over hetzelfde. Als de splitsing niet was bedoelt om de grote topics te verbannen zou ik zeggen: maak een centraal 'Oude spellen' en/of 'ik zoek een spel' topic, maar dat is dus nu geen optie :)

The devil is in the details.

• Switch
Als je een centraal topic maakt voor dit soort onderwerpen zal deze (aardig) snel naar beneden zakken. Oorzaak: Nieuwe users (* Switch houdt 't nog netjes :+) gebruiken de search niet en je krijgt 't zelfde, of 'Ja, maar niemand replied zoveel in dat grote grote topique'

Jammer. Misschien is er geen oplossing :?.

Recent voorbeeld: Wie speelt nog ofp

[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 28-11-2002 18:29 ]

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dan klik je er toch niet op? Da's juist het mooie van een forum. Vanalles wordt er behandeld. En als je er geen intresse voor hebt klik je niet.

Jij wil toch ook graag geholpen worden?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Switch schreef op 28 November 2002 @ 18:17:Ik wordt eigenlijk beetje ziek van dit soort topics.
...en ik word ziek van die 'grote topics' :o

🌞🍃

Verwijderd

dus omdat jij niet van oude spelletjes houd mogen ze weg?
daar lijkt het nog het meeste op...

:) heeft het misschien iets te maken dat het spelletjes zijn van voor jouw tijd ;) en je ze dus niet interesant vindt?

het is gewoon nostalgie, mensen die het mee hebben gemaakt vinden het leuk om er over te praten, moet kunnen toch

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:49 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Die is wel erg extreem. OFP is helemaal niet zo oud. Dat mensen een topic openen over Heretic II kan ik me voorstellen, omdat die best oud is, maar voor OFP een topic openen vind ik onzin.

The devil is in the details.

• Switch
Inderdaad Marco, OFP is niet zo oud. Waarom moet er dan een 'Wie speelt er nog ofp' topic gemaakt worden? Er is vast wel een groot OFP topic om een beetje te kicken toch?

Maar eigenlijk gaan we nu de verkeerde kan op in dit topic. Ook hoor ik hier een paar mensen zeggen dat 'Als ik 't niet wil'. Tjah, daar hebben jullie waarschijnlijk gelijk in. Maar ik ben toch vast en zeker niet de enige?

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 28-11-2002 19:04 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Juist ja, ik erger me er niet aan ofzo, zolang de startpost maar goed is :+
Alleen die topics, "ik zoek de naam van een spel...", zouden opzich allemaal wel netjes in 1 topic kunnen.
Zoals "Ik zoek een font -topic" of "Ik zoek de naam van een muzieknummer -topic".

Maar dat topic over OFP vind ik opzich wel meevallen.
Hij wil gewoon graag een discussie over OFP, waarom zouden we hier een probleem mee hebben :?
Misschien is de titel wel iets verkeerd gekozen, en zou het beter iets kunnen zijn als gewoon "Operation Flashpoint".

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
jullie stellen je aan, het lijkt me juist leuk als je zelf zoon topic opent om met anderen te praten over wat oudere spellen... (ok bij nieuwe spellen hoeft dit niet)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Pagina: 1