Ik heb windows XP geinstalleerd, nu doet alles het perfect alleen de geluidskaart niet. Het is de SOUND EXPERT DE LUXE 16 3D. Ik ben zelf al een tijd aan het zoeken maar ik kan de drivers niet vinden weet iemand waar ik deze kan vinden. Hij staat trouwens als PRO AUDIO in m'n apparaatbeheer
Verwijderd
Hmm, voor zover ik net heb kunnen vinden in een snelle google tocht, is die kaart niet XP compatible, maar houdt het bij dos, 95 en 98 op
.... Wellicht tijd voor een nieuwe? suc6!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:10 . Reden: dommigheid van mij ]
is het een isa kaart ?
dan geef ik je weinig suc6
klas vandaag ergens dat isa niet meer ondersteund werden onder xp
beetje vreemd iemand opheldering ?
dan geef ik je weinig suc6
klas vandaag ergens dat isa niet meer ondersteund werden onder xp
beetje vreemd iemand opheldering ?
Verwijderd
Ik heb 'm toevallig net op m'n schroothoop gegooid 
Is een isa kaart die door Trust/Aztech werd geleverd, met een opti82c924 chip en een Crystal CS4231A-KL chip
Denk zelf dat je 't als een verloren zaak kan beschouwen. Misschien dat je nog universele drivers kan vinden voor de chips hierboven. Maar geef je vooralsnog weinig kans.
Mijn idee: koop een sb 4.1 pci kaartje voor EUR 18,-
Is een isa kaart die door Trust/Aztech werd geleverd, met een opti82c924 chip en een Crystal CS4231A-KL chip
Denk zelf dat je 't als een verloren zaak kan beschouwen. Misschien dat je nog universele drivers kan vinden voor de chips hierboven. Maar geef je vooralsnog weinig kans.
Mijn idee: koop een sb 4.1 pci kaartje voor EUR 18,-
Verwijderd
xp ondersteunt isa sloten nog wel hoor, heb op m'n server xp staan met een isa soundcardje en isa netwerkkaartje en werkt prima...
Het ligt dus echt aan de drivers, heb ook ff op google gezocht maar verder dan win98 kom ik ook niet...
Het ligt dus echt aan de drivers, heb ook ff op google gezocht maar verder dan win98 kom ik ook niet...
is wel een PnP kaart dus winxp ziet em wel, maar driver ondersteuning in xp is volgens mij vanaf 82c930 chips.. dus doe geen moeite..
het verhaal dat xp geen isa ondersteund is weer uit de wereld
Pagina: 1