Toon posts:

Wie speelt nog ofp

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,ik vroeg me af of iemand van de gotters hier nog ofp speelde.Ikzelf wel maar heb amper leuke gamebuddys behalve die nuubs die overal opschieten wat vast en lost zit :(

Bij deze doe ik een oproep Ofp spelers meld u hier :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:47:
Hoi,ik vroeg me af of iemand van de gotters hier nog ofp speelde.Ikzelf wel maar heb amper leuke gamebuddys behalve die nuubs die overal opschieten wat vast en lost zit :(

Bij deze doe ik een oproep Ofp spelers meld u hier :)
ofp?
Operation Flash Point?
(wat is het??)
zojah dan ben ik geen buddy van je :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mja, heb het spel hier wel maar speel het niet vaak meer. Was altijd wel leuk spel, dat wel :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 17:48:
[...]

ofp?
Operation Flash Point?
(wat is het??)
zojah dan ben ik geen buddy van je :)
Ofp=operation flashpoint en jij gaat zeker zeuren over de bugs enzo :)?
Geen flames plz.

Trouwens speelt iemand RTS van KaRRilion??? :o :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:52:
[...]

Ofp=operation flashpoint en jij gaat zeker zeuren over de bugs enzo :)?
Geen flames plz.

Trouwens speelt iemand RTS van KaRRilion??? :o :*)
Ik flame nooit :)
Maar ik zeg gewoon dat ik het niet speel als het OFP is :)
(ik weet nu tenminste de afk :))

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik speelde het vroeger vrij veel, ook in een clan gezeten samen met Dark Jedi en meer mensen van GoT :)

Maar helaas vind ik je startpost niet goed genoeg, wil je toch nog een discussie starten over OFP dan kun je dit topic doorlezen en dan een nieuw topic openen.

Vooral dit stukje:
Indien er een discussie geopend word over een nieuwe game dan graag de startpost zo uitgebreid mogelijk maken. Denk daarbij aan de officiele website, links naar eventuele patches, officiele faqs, walkthroughs, diverse links naar mirrors om
de legale demo of legale beta te downloaden ed. Een topicstarter word verzocht zijn topic bij te houden want het uiteindelijke doel dient een soort van faq post te worden die onder deze post komen te staan. Bekijk de posts die hier SPV: Faq en Gamefaqs staan met dingen die in een startpost dienen te staan Zo zijn bijvoorbeeld opsomtopics alleen maar interessant als er uiteindelijk iets uitkomt waardoor we er allemaal iets aan hebben.
Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.