Toon posts:

Heren ff advies geld speelt ff geen rol !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren (en wellicht dames)

FF geen geld discussie wil niet oc-en maar wie geeft antwoord:

Er komt een nieuwe processor en mobo maar wat ?

Dus welke kombinatie met AMD en Welke met Intel PIII.
Snelheid is het belangrijkste rest van de componenten hier oke, indien mogelijk liefs mobo met ingebouwde Promise ATA-100 controller. Ten aanzien van geheugen welk merkgeheugen (256/133) is het snelst en stabielste.

Thanks Kwaak

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 17:58
Hmmm

Abit-KT7-RAID heeft ATA-100 controller

Athlon Thunderbird 1 GHz lijkt me ook redelijk.

Van Intel een PIII 1 GHz zou ik zeggen als je poen geen rol speelt, op een Asus mobo.
Moet je op www.asus.com even kijken naar een passend mobo met ATA-100 controller

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tbird 1.2 Ghz met Asus A7V of P3-1 Ghz met Asus CUSL2

En dan Hyundai of Siemens memory.

Virussen? Scan ze hier!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 17:58
Ohja, als geld geen rol speelt:

MUSHKIN of KINGSTON geheugen !!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ho ff- geld speelt ECHT geen rol...

DDR!!!

Tegen de HCC zullen de eerste plankjes die het ondersteunen in het wild te zien zijn (hopelijk..) Neem een AMD760 mobo, 256MB 2100 DDR, en een Tbird 1200(266).

Misschien dat de P4 ooit nog een concurrent wordt, maar deze baby laat de concurrentie nu kilometers achter zich.

Ik durf alleen niet eens een gok te wagen naar de prijs, maar geld speelde toch geen rol?

Oslik, blyat! Oslik!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

Floor-is

5.2

DDR komt pas echt los begin volgend jaar, dus dat kan je voorlopig nog wel even vergeten. Ja je kan wel modules krijgen (als je engineer bent bij een grote mobo fabrikant of bijvoorbeeld een videokaartenboer) maar in de losse verkoop kom je ze nog niet echt tegen. Micron heeft al wel prijzen op de site gezet, maar deze kloppen niet, voor 128MB PC266a betaal je namelijk geen $84, maar eerder $2500 (ach klein verschil en geld speelt geen rol) grootste probleem is dat er maar 1 reepje naar elke klant toegaat omdat er eenvoudigweg te weinig aanbod is...

Verder zou ik persoonlijk geen Kingston geheugen kopen, Mushkin misschien, maar mijn voorkeur gaat toch naar Corsair, kwalitatief mijns inziens nog steeds het beste geheugen dat er is.

Ennuh ja wat moet je doen?
AMD: 1,2Ghz+Asus A7V/ Abit KT7-RAiD/ MSI plank
Intel: 1Ghz P3+ ASUS CUSL2
Intel SMP: 2x1Ghz P3+ Abit dual i815plankje (ben de naam ff kwijt).

Daarbij zou ik overigens liever de 1Ghz AMD pakken met wat meer geheugen (zeg 512MB) dat merk je meer dan die 200Mhz extra IMO en de 1Ghz-er overklokt ook ietsje beter :9

Maarja allemaal hypethetisch he?

Bericht hierboven

Pagina: 1