streaming video opslaan, onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• 3steps667
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

Topicstarter
Iemand verteld me dat ie probeert video op te slaan van een website, maar dat het onmogelijk is. Ik ben natuurlijk eigenwijs en probeer hem te bewijzen dat het wel kan. Alleen krijg ik het zelf ook niet voor mekaar :)

In de bron kan ik nergens filenames of links vinden naar de video's. Ik heb ook al vanalles gebrobeert met Streambox VCR. Maar wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor mekaar. Als iemand zich verveelt en wel zin heeft in een uitdaging, dit is de website waar het om gaat: http://tv2.no/webtv/

Als je daar ff snel een acountje aanmaakt kan je allemaal streaming video zien. (De site is in het noors, maar hoe je moet registreren wijst zichzelf) (Ney bruker? --> knopje Registrer)

Misschien heeft ie toch wel gelijk dat het niet kan, maar als het iemand lukt zou ik graag weten hoe :)

bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door 3steps667 op 28-11-2002 17:26 . Reden: hint voor registreren ]

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
laatst is ook zoiets langs geweest, ik weet niet meer waar maar met de search zou je het moeten vinden. Het was volgens mij in de huiskamer maar daar kun jij niet in zie ik.
Het topic is i.i.g. op slot gegaan omdat wat jij wilt illegaal is, er zit nl auteursrecht op die beelden.
Het kan i.i.g. wel, www.google.nl zal je ook wel kunnen helpen. :X

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
trouwens met de search naar "streaming video opslaan" vond ik dit topic: streaming video opslaan

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Streaming video opslaan is illegaal. Het is niet voor niets beveiligd.

Dicht dus.

Dit topic is gesloten.