PHP warnings: hoe krijg ik ze weg?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Nu kan ik zelf niet php schrijven, en ben dus afhankelijk van standaard scripts. Ik heb er eentje gevonden voor een bannerrotatie op webmensen.nl en ben ermee aan de slag gegaan. Netjes de leesmij.txt gevolgd, en 't werkt, op 1 vervelend mankementje na: ik krijg een aantal Warning: meldingen

De site waar je kan zien wat er gebeurd:
http://www.divx-home.com/pagina.php
het complete zip bestand: http://www.divx-home.com/bannerssysteem.zip

Ik heb een user 'Santagossie' aangemaakt, met een pass, en ik heb de 'banner' map de permissie 777 gegeven zoals beschreven stond. Maar ik snap niet waarom ie dan nu die warnings geeft.

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Ik heb zelf al vanalles geprobeerd zoals posten op 't webmensen forum (welke helaas niet goed bezocht wordt) de maker proberen contact mee te krijgen (maar er staat nergens bij wie 'm gemaakt heeft), een ander soortgelijk script zien te vinden (wat ik niet heb kunnen vinden)... en 't lukt me zelf gewoon niet. Daarom heb ik een stukje van jullie expertise nodig :)

En gooi 'm nou niet meteen op slot, want dit is de enige manier voor mij om 't nog op te lossen :/

[ Voor 13% gewijzigd door Ed. op 28-11-2002 17:04 ]

Verwijderd

je moet in je php.ini error_reporting = E_ALL veranderen in error_reporting = E_ERROR

meer info -> [rml][ PHP] krijg warning-meldingen niet weg[/rml]

offtopic:
gebruik voortaan de Omega search (als die werkt ;))

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:08 . Reden: offtopic ]

• Ed.
maar alle bezoekers krijgen die warning, niet alleen ik hoor

Verwijderd

De directory waarin het .dat bestand staat moet worden gechmod
want nu heeft hij geen schrijfrechten in deze directorie en dat heeft hij waarschijnlijk wel nodig..

chmod 755 banners

hmmm alhoewel, jij hebt 777.. dat zou zekers moeten werken... niet de directory paths fout staan?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:12 ]

Verwijderd

die php.ini staat dan ook op je server niet op je client

als je niet bij je server kan kun je in dat andere topic wel info vinden om het te zetten per pagina...

---

hmm..toch even moeten kijken naar die site :$
tzijn geen normale warnings maar fopen warnings....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:11 ]

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11-2023

kvdveer

Z.O.Z.

Probleem is schrijfrechten. Dat zou je met een ftp-programma op moeten kunnen lossen. je kunt die warnings wel verbergen, maar dat lost het probleem natuurlijk niet op.

Localhost, sweet localhost

• Ed.
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:10:
De directory waarin het .dat bestand staat moet worden gechmod
want nu heeft hij geen schrijfrechten in deze directorie en dat heeft hij waarschijnlijk wel nodig..

chmod 755 banners
de dir waar de .dat in staat is zelfs 777, dus die schrijfrechten heeft ie wel (daarom snap ik 't ook niet)

• Ed.
Sorry iedereen!!!!

Ik heb de dir wel op 777 gezet, alleen de bestanden werden niet automatisch naar 777 omgezet!

|:( |:( |:( |:( |:( |:(

nogal stupid ay? 8)7

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Rolex schreef op 28 november 2002 @ 17:18:
Sorry iedereen!!!!

Ik heb de dir wel op 777 gezet, alleen de bestanden werden niet automatisch naar 777 omgezet!

|:( |:( |:( |:( |:( |:(

nogal stupid ay? 8)7
offtopic:
Ja ;)
Pagina: 1