Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] inverted clio front

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/thamar/shuttle/clioshuttle.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/thamar/shuttle/clioshuttle2.jpg

Was me beetje aan't vervelen deze middag, dan mr ff aanslag gepleegd op de inkt van m'n ouders hun printer :p (veel beter ding dan de mijne)
Ondertussen ook eindelijk de stealthmod gedaan.

Is wel niet perfect, i know. Maar 'k zit erover te denken om een custom front te laten lasercutten (als'k een firma vind die dr niet teveel voor vraagt), zonder al die klein gaatjes en dat dom floppy-coverke. Dan nog eens opnieuw afprinten of weer eens iets nieuws ontwerpen.
Op't idee gekomen voor dit modje na't maken van deze background.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 16:49 ]

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 09:08
Nice, origineel idee ook :)

Verwijderd

Cool! Alleen het orgineel vind ik mooier.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Woei, mooi gedaan. Heb je gewoon op papier geprint en dat tussen het plexiglas en je behuizing gedaan?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

HMm, wel een goed idee, niemand heeft zoiets nog

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

lachuh man, erg origineel

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

goed gelukt :) :P maar je hebt hem dus geschildert? gezien je de inkt erbij hebt gepakt?

nice one :) nu nog de rest :) een spoilertje enzow :D :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
deez is 1337! clio'tjes zijn ook geile bakkies... denk aan de gt series :9~ hij's fijn!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn al een aantal mensen die dit gedaan hebben, mr 'k denk dat'k één van de eerste ben in de lage landen ;)
Ik vind juist het origineel te gewoon worden ;)

Neenee Reset, is geprint op fotopapier op highquality.
Paintjob volgt nog, als'k die gast van de carrosier eens kan berijken en ze nog een overschotje verf hebben. 'k Wil hem laten spuiten in paars-blauwe cameleon paint, maar die verf kost zo'n slordige 500€ / liter. En voor een shuttleke heb je mr ongeveer 50ml nodig. En aangezien dit geen courante verf is, ben'k verplicht een liter te kopen tenzij ze overschotje hebben ;)

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Wat voor een kast is het precies (een shuttle ja, maar wat voor merk etc.)?
En hoe duur is die?

• Demo
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Da's een zeer origineel idee :D Je zou er bijvoorbeeld ook carbonlook-folie oid tussen kunnen plakken. Of een foto van je vriendin :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

cool ziet er leuk uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Yeti heeft carbonfolie, mr da komt nie mooi uit door dat blauwe frontje

Neobender, Shuttle SS51G met P4 2.26, 256ddr samsung pc2700, Gainward GF4 Ti4600 GS, 80gb WD (8mb), 40x CDRW. Ik heb eind juli 399€ betaald, Yeti is er speciaal nr Nederlands omgereden (alternate) want hier was't ongeveer 500€ dan...

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Bedankt!

Verwijderd

leuk..!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 11:36
Thamar: nice mod, ziet er zeker relaxed uit beter dan alleen een ander plexiglas kleurtje, maar heb je nog meer aan die barebone gemod? Het lijkt erop dat je ook op de zijkant (videocard side) iets hebt gewijzigd (voor de videocard cooling of zo?)

Gravity sucks...

Verwijderd

Orgineel idee om dat de doen.
Doet me denken aan de topic over "nieuwe generatie windows". Klever op je window.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
ziet er zekers kewl uit. :P :P

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/thamar/shuttle3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/thamar/shuttle1.jpg

Moet ietske groter komen da gaas, ma 'k zit zonder wipzaakbladen :(
Voor de rest, stockfan vervangen door Papst NGM, psu-fan op 7v gesmeten, die fan in de zijkant is een delta (die je vindt op taisol & coolermaster hsf's) ook op 7v, zit nog een radiaalfan (zo één die je in een pci-bay plaatst, 'k gebruik dat slot toch niet), stockgainwardcooler wordt straks vervangen door een TT examplaar, die zijn verschr stil als ze rpm-controlled draaien (zalig bordje daarvoor die shuttles). Want die stockcooler maakt teveel lawaai zelfs op 7v.

Cpu idle temp = 43-44°C, stressed 49-50°C, casetemp 36°C, northbridge 37°C

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 11:36
DA'S pas nice :9~ , shees Thamar, zal ik dan ook es' mijn SS51G gaan modden? Heb hem pas een weekje, meestal wacht ik daar nog ff mee.... :)

Werd de case anders echt te warm met jouw setup, of is het pure styling? Hele vette styling trouwens!

Gravity sucks...

Verwijderd

Topicstarter
Bwa qua temp viel't redelijk mee, ma 'k heb't liever ietsie stiller dan dat er plots te midden van je film die fan begint te versnellen, en zo kan'k het stil houden...
En voor die ti4600 was't voorzorg, ook omdat'k die stil wou houden vreesde ik dat die te warm ging lopen, dus mr wipzaag ingezet (alleja, laten inzetten door The_amazing_y ;) )

Hoofdzaak was toch styling. Dat'k die mr snel kan laten spuiten, dan is ie eindelijk af ;)

Ohja, de mijne was nog mr een dag oud eer'k er in ben beginnen snijden :p Die grille vanachter de fan lag er direct uit, evenals psu grille...

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

heeey, origineel!! had ik nog niet gezien >:)

Verwijderd

Topicstarter
Bon, TT GF4 cooler zit op de Gainward, op 7v gezet duhuh :) Pakske beter of die Gainward-cooler op 7v, vele stiller. Blijkbaar heeft TT eindelijk es iets goed gemaakt, mag wel vr 20€.
Die pci-cooler ondertussen ook op 7v gezet, want die maakte het meeste lawaai en nu is hij lekker stil. Met muziekje op achtergrond (helemaal niet luid) en pc die op m'n bureau staat (nog geen halve meter van mij) hoor'k hem nog lichtjes zoemen. Geslaagd vind'k dus ;)

Ondertussen ook nog eens 256mb pc2700 apacer eringeramd, 512 is toch geen overbodige luxe ze als je moet fotosoepen voor't school ;)

En binnen een 3-tal weken, als alles goed gaat, Samsung 152T aanschaffen als 2de monitor & lan-monitor ;)

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Cliofanaat he? :P ziet er iig goed uit~

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Mooi gedaan man :Y)

Zo ziet die barebone er veel leuker uit op je bureau :)

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:01
Echt wel mooi gemaakt!!!

Verwijderd

heel leuk hoor. heel orgineel!

Verwijderd

Zo krijgt je case een leuk persoonlijk tintje... :Y)

Mooi gedaan.. :9

Verwijderd

Ziet er erg leuk uit :)

/me is trots op je :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gaaf!

Verwijderd

Topicstarter
Mja, 'k rij zelf met een Clio, dus ergens is het logisch he ;) (zie avatar)
Laatste nieuwe versie, dynamique uitvoering, 1.5dci 80pk. Geestige bakskes ;)

Tnx tnx, you're all to kind :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 19:39 . Reden: iets vergete :p ]

Verwijderd

Nog 1 keer misschien??? De prijs??? Een url??? yummz, casie morgen bestellen waarschijnlijk

Verwijderd

http://games.telenet.be/f...did=41851&highlight=linux

Zeker dat je die zelf hebt gemaakt? Check datum ik link...

• Demo
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Hmz, of het is allebei dezelfde user, of 1 van de 2 is stout bezig...
En aangezien de naam van de topicstarter in de URL van de plaatjes zit (op het andere forum staat dezelfde URL) verdenk ik in het 2e geval niet de topicstarter van hier. Maar ik denk dat het gewoon allebei dezelfde persoon is :)

Let voor de gein ook eens op het taalgebruik in die thread :X

[ Voor 255% gewijzigd door Demo op 02-12-2002 13:40 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

hehe, door de mand gevallen ! :P

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Lijkt me gewoon dezelfde user aangezien het me sterk lijkt dat die persoon op andere forum iemand is met precies dezelfde specs.

En hij heeft hem hie 1 dag eerder neergezet dus dat is ook vrij logisch allemaal...

Wat is het probleem ? :)

Ze zijn allebei nog overduidelijk Vlaams ook, gewoon 1 user, sim-pel... :)

[ Voor 46% gewijzigd door Makkelijk op 02-12-2002 13:45 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:16

Freaked

..

Gaaf, als je zulke ideeën kan verzinnen als je je verveelt :P Gaaf man :Y)

..

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Leuk, ik heb hetzelfde kastje vorige week gekocht op de hcc voor €355,- , en ben hem juist gisteren wat stiller gaan maken. Nu maar weer het front eraf voor zoiets.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
'k kan zo nog wel paar linkies geven ze :p
Maar hier zit'k al iets langer dan op teleslet, en gebruikte toen nog m'n irl-naam.
Op born2oc vind je me trouwens constant, en daar is het ook Hades.
Op de CCG van VH sta'k als Thamar ook, Hades was al inbeslag genomen.
Je mag gerust komen kijken, die shuttle staat hier netjes op m'n bureau :)
Stuur me van op dees forum en teleslet/born2oc/sudhian/vh gerust een mailtje, you'll see ;)
Maw niks door de mand gevallen, toch een beetje te paranoia met momenten hoor gaste :P

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
1337!!!

MOOOOI!! :9~

met een hamer past alles

Verwijderd

Topicstarter
1337 ???
En in't vlomsch? Mesa no speak gamers ;)

Ondertussen ook gehoord da laten painten in cameleonpaint geen optie meer is. Carrosier heeft die verf niemeer staan, en moeten die per halve liter maken. Lijkt me wel BS ma soit. Maw 't zou me zowiezo al bijna 500€ kosten juist voor de verf, terwijl'k mr iets van een 50-75ml nodig heb. No tnx ze.
Es uitkijken nr een ander kleurke dus...

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 20:15 ]

Verwijderd

whoops, heel domme post, sorry....

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 20:54 . Reden: er stond bullshit. ]

Verwijderd

Topicstarter
toch ben'k curieus wat er stond, zomaar je fouten verdoezelen is niet netjes })

Ondertussen staan we ook op de Coolcasegallery van Virtual-Hideout ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 23:01 . Reden: agja ;) ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 17:17

FastBunny

Give it the Works !

Ziet er wel stoer uit :) Misschien nog even iets verschuiven zodat het 'kenteken' recht zit :)

Maar Wat voor Clio heb je zelf eigenlijk ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Ga'k nog doen, maar Yeti schikt frontjes te laten cutten.

Afbeeldingslocatie: http://web.wanadoo.be/ocyeti/front_shuttle.jpg
(3dsmax rendered)

Zonder die lelijk floppy in dus, ik ga er mij alleszins één laten meecutten, dat drukt de kosten al voor hem. Als er nog mensen zijn die één willen -> Deze topic op Born2oc. Want hoe meer hoe goedkoper natuurlijk, voorlopig nog geen prijs maar dat komt binnenkort, verdere vragen erover ook liefst in die topic ;)

En als'k die plate heb, zal'k dus die afbeelding eens opnieuwprinten. Ofwel als'k tijd heb ander ontwerpen ergens in dezelfde lijn. Maar dat zal pas in februari zijn. Heb nog 2 projecten vr school & in januari examens.

Zelf rij'k met die op de foto ;) 1.5dci, 80pk versie, 3deurs. Dynamique uitvoering dus met de 15" (185/55) velgen, sportzeteltjes en nog een aantal foefkes op. Leuk speelgoed moet'k zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 19:03 ]

• FlotterPower
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

wauw,... je zit al die superduper mods hier met een heeeeleeeboel geld en/of tijd erin gepropt maar dan komt thamar langs ,.....

so simpel,.. maar toch zo prachtig
je zou bijna zeggen hoe simpeler hoe mooier

edit
in belgie praten ze toch ook nederlands,.. damn wat voor taal ze daar op dat telenet praten 8)7 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door FlotterPower op 03-12-2002 21:13 ]

I don't want no cake, I want me some pie!

Verwijderd

Topicstarter
lol flotter, echt verschrikkelijk op dat forum he. Maarja, je kan ook wel zien aan m'n aantal posts dat'k daar alleen kom voor zulke zaken ;)
Maar 'k denk moest je op een nederlands gamesforum gaan kijken, dat je juist hetzelfde taalgebruik zal terugvinden, de gemiddelde leeftijd ligt daar ook een pak lager...

Nog eventjes aan het rondbellen geweest deze avond. Tuningshop gevonden die nog speciale verf staan heeft, dit kleur. 'k Zou 4 lagen verf + grondlaag & vernis nodig hebben, en het grapje zou mij op 250€ komen alleen voor de verf. Qua werk nog zo'n 50-75€.
Het is wel een machtig kleur natuurlijk... Maar zo zot ben'k nu ook weer niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 21:53 . Reden: verschrikkelijke typo :p ]

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

WOW!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_
MOOI!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_
als je een pc in die kleur hebt!!
WOEI!!!! :9~ :9~ :9~
maar is inderdaad wel erg duur :(

edit
zelfs als je 4 lagen doet, heb je toch niet zo veel verf nodig? dat dinkie is hartstikke klein of is die verf gewoon zo heeeeel erg duur?

[ Voor 104% gewijzigd door FlotterPower op 03-12-2002 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die is zo verschrikkelijk duur jammergenoeg.
Kost +/-600€ per liter, en dan heb je nog geen grondlaag & vernis...

Maar 'k ga één dezer met ne maat van mij painthunting gaan doen. Die weet een goe winkelke hier in Gent, die ook heel veel kleuren hebben en waar ge zelf kunt samenstellen enzo. Voor een parelmoerlak komt't op iets van een 30-40€ voor een halve liter. Ga alleszins achter speciaal kleurke zoeken :) En 't voordeel is, die kan den boel spuiten in de garage van z'n lief haar pa. Had'k da nu es eerder geweten he, lol.
'k Heb er iets voor over, maar ook geen 250€ alleen voor verf ze...

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

KICK

en,.. heb je al wat gevonden?

Verwijderd

mooi man!
Pagina: 1