2 PDF pagina's op 1 A4 printen

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Topicstarter
Hallo gij allen,

Ik wil het volgende proberen. Ik heb een PDF bestand van 274 pagina's. Nu wil ik dat ik, zoals de topic titel zegt; 2 pagina's van het PDF bestand op 1 A4 geprint wordt. Ik heb Win XP Pro en printer is een HP Color Laserjet 8500 die op het netwerk staat. Wie kan mij helpen :D

Ik heb fineprint gebruikt maar dat wilt niet echt werken en met Adobe Acrobat lukt het ook niet :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Alaksandus op 28-11-2002 16:15 ]

Als een god in Nijmegen.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:57
wi je dubbelzijdig printen? kijk is in de properties als je gaat printen, verder kan mijn HP656C ook 2/4 pagina's per kantje doen (verkleind), maar weet niet of ze dat allemaal doen.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

gewoon in de properties van de printer aangeven dat ie 2 pagina's op 1 A4 moet afdrukken... kan met bijna alle hp printer drivers

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb fineprint gebruikt maar dat wilt niet echt werken
Pak de manual van fineprint er dan eens bij. Het kan namelijk wel met fineprint :)

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Topicstarter
Met fineprint lukt het wel om 2 pagina's op 1 A4 te printen maar de optie om dubbelzijdig te printen werkt niet. Maar het is me gelukt met Adobe Acrobat maar bedankt voor jullie reacties. En Supafly je hebt gelijk helemaal niet gezien die optie.

Als een god in Nijmegen.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Beter kijken dus ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.