Compaq Concerto welke netwerkkaart?

Pagina: 1
Acties:

• erieberie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01-2010
Ik ben in het bezit van een Compaq concerto (33mhz/8mb ram/250mb hd)
en ben op zoek naar een pcmcia netwerk kaart.
Op internet (google en nieuwsgroepen is hierover niets concreets te vinden.
Ook op compaq is er weinig support.

Is er iemand die ervaring met dit apparaat heft en mij een type netwerkkaart kan geven en eventueel een verkoop adres.

Alvast bedankt

Erik

Verwijderd

ik begrijp je vraag niet helemaal. waarom zou de eerste de beste pcmcia netwerkkaart niet gewoon werken?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 16:27:
ik begrijp je vraag niet helemaal. waarom zou de eerste de beste pcmcia netwerkkaart niet gewoon werken?
IDD, is alleen nog afhankelijk van de kaartgrootte. Maar een dynalinkje ofzo zal vast wel passen en werken....kijk anders de specs van je flaptop ff na, staat zeker in welke PCMCIA-typen er worden ondersteund.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

hmmz, ja ik ging even uit van een type II/III slot, maar het zou best eens kunnen dat zo'n oude laptop alleen type I heeft.
@erik: als je laptop alleen type I heeft moet je dat ff zeggen, lijkt me idd moeilijk zoeken, maar dan gaan we dat proberen

• erieberie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01-2010
Types I t/m III worden ondersteund dan word het zoeken naar kaart die ondersteund wordt door de volgende os: linux, win3.11, dos

type III verbruikt de dubbele slot ruimte, geloof ik.

Ik probeerde laatst mijn 3com pcmcia kaart van mijn siemens/fujitsu lifebook maar die paste niet.
Zijn er dan nog meer types dan boven genoemde?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Kijk ook naar het verschil 32 bits en 16 bits kaarten. Jouw laptop zal nevernooitnie een 32 bits kaart ondersteunen. (32 bits kaarten zijn te herkennen aan een gouden strip bij de aansluiting.)
Pagina: 1