Sinds eergisteren heb ik een aantal vage problemen. Toen ik dinsdag m'n computer wilde booten kreeg ik zo'n vet blauw scherm (w2k) met boot blabla not found. Enfin, ik geboot via bootdisk eens gekeken, daar kende hij c: t/m g:(!) wel. Ik heb HD partities t/m h:, ik denk dat DOS niet met NTFS kan omgaan, omdat namelijk één van de station NTFS is.
Maar goed, ik dus met scandisk (in DOS) over alle partities heen gegaan, blijkt c: wat table fouten te bevatten, scandisk dat gefixt pc boot weer fijn
.
Maar goed toen kwam ik er dus achter dat schijf h: niet beschikbaar is onder Windows, (h heet INETZ, hier staat webdesign shit op, is een partitie van zo'n 600MB). Onder DOS (bootdisk DOS
) daarentegen vind hij alle gegevens op deze schijf wel. Help
.
Maar goed, ik dus met scandisk (in DOS) over alle partities heen gegaan, blijkt c: wat table fouten te bevatten, scandisk dat gefixt pc boot weer fijn
Maar goed toen kwam ik er dus achter dat schijf h: niet beschikbaar is onder Windows, (h heet INETZ, hier staat webdesign shit op, is een partitie van zo'n 600MB). Onder DOS (bootdisk DOS