Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:20:
wat bedoel je daar precies mee silentstorm , heb niet zo veel verstand van de dtv dingen , balen dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit en upc wil er geen geen garantie aangeven en dus ook niet helpen
Ik had begrepen dat je met het dtv modem wou internetten. Die optie hebben ze er echter uitgesloopt nadat iedereen opeens via dtv ging internetten ipv via chello.
Een 10 ip adres betekend dat je een adres in de private range (
google) van upc hebt. Hier kun je in eerste instantie niet mee internetten. De normale gang van zaken is om je mac-adres eerst in de database te zetten (provisionen), voor je een normaal ip adres van de dhcp server krijgt. Deze zul je echter niet krijgen omdat je niet door het aanmelden heen komt met je dtv modem.
Ik weet dat ie het over een DTV-decoder heeft, maar ik heb nog nergens gelezen dat hij met het ding het internet op wil... Correct me if I'm wrong. Maar hij komt idd niet door de APS heen denk ik...
Ik zie een chello dhcp server in de lijst staan. Hij heeft m dus aangesloten op inet. Ook dat 10 adres krijgt ie niet zomaar..
[ edit]
nee , wil niet dat het een dhcp server wordt , had ergens begrepen dat ik dan via streaming tv kon kijken op computer enz . ben erg benieuwd daarna , is handig omdat ik geen kabelaansluiting boven heb maar wel netwerk. en wil uiteraard ook prutsen maar baal er van dat ik nergens info kan vinden.
Nou ben ik niet zo'n dtv expert, maar volgens mij gaat dat je niet lukken. Je zou wel je tv signaal naar je video-in kaart (mits aanwezig) op je computer kunnen doorlussen). Wat bedoel je met 'streaming tv'? tv on demand? near tv on demand? livestreams bekijken? wat?[/edit]
[
Voor 23% gewijzigd door
SilentStorm op 28-11-2002 18:40
]