[FLASH] Titelbalk weghalen bij projector

Pagina: 1
Acties:

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 21:35

King

War. War never changes.

Topicstarter
Ik heb een projector gemaakt met flash. Wat ik wil is wanneer ik de .exe open, dat de titelbalk niet te zien is, een soort Splash screen dus. Het menuutje heb ik met FSCommand weggehaald, maar dat lukt met de titelbalk dus niet.
Is dit mogelijk met flash, of kan ik dat op een andere manier voor elkaar krijgen?

Verwijderd

je hebt een programma daarvoor van swift .... swiftprojectord ofzo ... ff zoeken

Verwijderd

fs command fullscreen?

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Flash Jester is de tool die je moet hebben geloof ik, met Flash zelf kan het niet.

Verwijderd

tuurlijk kan dat met flash:
code:
1
fscommand("fullscreen", "true");

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 16:58:
tuurlijk kan dat met flash:
code:
1
fscommand("fullscreen", "true");
Alleen heeft dat weinig met zijn vraag te maken. Of wil je graag elke flash movie uitrekken op iemand's 1600x1200 zodat de performance lekker kan droppen?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

ik dacht dat je bij fullscreen scaling ook uit kan zetten,
heb ik wel eens gedaan bij zo`n projector, dan krijg je gewoon een mooi achtergrondkleurig randje..

fscommand ("fullscreen", "true");
fscommand ("allowscale", "false");
fscommand ("showmenu", "false");

zoiets..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:46 ]

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gewoon er een hairline box omheen zetten met een vage kleur, de background zelf een andere vage kleur en doen wat cel-ed zegt en je hebt een mooi paspeflesjtoe effect. Dan is iedereen blij :)

|{ brrr }] |

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 21:35

King

War. War never changes.

Topicstarter
Het is gelukt!
Wat ik wilde is een scherm van 400 bij 500px die opent zonder titelbalken en niet resizable is. Dit voor een startmenuutje voor een cd. Met Jugglor van FlashJester krijg ik dat idd voor elkaar.
Heb ik ook meteen het probleem opgelost met het openen van bestanden van de cd vanuit een flash animatie, dat kan namelijk ook met Jugglor.
Allen hartelijk bedankt!
Pagina: 1