Toon posts:

Welke ISDN-kaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort stap ik over op ISDN. Wat is een goed ISDN-kaartje voor niet al teveel centjes ?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dynalink of Eicon. Maar die laatste zijn helaas iets duurder.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

ik heb een DynalinkIS128PH

da's echt een perfect kaartje en werkt ook onder elk bestringssyteem (win2k, winME, win9x)

Linux dat weet ik zo niet

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Linux dat weet ik zo niet[/quote]Werkt ook... ik heb het kaartje zelf ook, gaat idd als de brandweer.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

uuuhh beetje van hetzelfde dus

dynalink werkt best! :D

Verwijderd

iig niet zo'n teles ding van de kpn zelf, die heeft werkelijk overal conflicten mee, maar dynalink is goeie keuze, had ik vroeger ook, voor mijn kabel :)

Verwijderd

koop geem e-tech,
ik ben overgegaan van EICON (isa kaartje) naar E-tech(PCI kaartje) omdat ik een geen isa slot op mijn ASUS A7V heb zitten. En dat e-tech kaartje is me toch verrot, vooral met het installeren van drivers enzo dat moet vanaf diskettes (wie doet dat tegenwoordig nog?). Mijn pc hing de hele tijd, bleek het aan die gare drivers van die e-tech isdn plank te liggen. Kortom: koop een Eicon kaartje, wat een superkaart is dat zeg :). Ik baal er echt van dat ie nu in de kast ligt :( !!!!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Ik heb een Asus kaartje, bevalt erg goed en haal er zeer goeie pings mee in HL

Verwijderd

als je toch overstapt op isdn hebben die kpn gassies vast wel een aanbieding van een pakket ofzow......datn krijg je die eicon er bij...noemt met Netkaart.....maar goed dingkie werkt prima.......absoluut geen teles.

Verwijderd

Eicon is inderdaad erg goed, AVM Fritz! card ook en kost 180 piek.

Verwijderd

e-tech sucks bigtime
wat een kl*te drivers!
NEVER BUY AN E-TECH

• Mr Magic
  • Laatst online: 07:24
Ik heb sinds kort de NetCard II van KPN. Is gewoon een Eicon Diva 2.01 PCI.

Bevalt goed. Is ietsje duurder dan die Taiwan-kaartjes (fl. 129,-), maar heeft goede driver-ondersteuning. Als het goed is werkt hij ook in Linux (nog niet geprobeerd).

Verwijderd

Topicstarter
Stap over naar Cistron, dus ben straks helemaal van de KPN af.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dynalink IS128PH, een 'geen gezeur' kaartje :)

• Mr Magic
  • Laatst online: 07:24
Kruimeltje, die kaart van KPN kun je ook los kopen hoor. En hij werkt ook wel met een Cistron ISDN-aansluiting :-)

Verwijderd

Die van de Wibra

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Fritz! is zzzuper!!

Enne:

1 pond wortelen
2 ons achterham
pak speculaas
ISDN modem
waspoeder

of verkopen ze daar niet? :P

Verwijderd

trust 128 pci communicator

Verwijderd

Inderdaad de e-tech drivers. voor mij en zoals ik zie vele anderen aardig "zuig" om het zo maar eens te zeggen.

ha ik draai nu voor mn e-tech kaartje de standaard windhoos pci isdn card drivers (win98se) en die draaien wel goed.

FF offtopic
maar die afsluitplug ofzo zat bij mn isdn zelfplugpakketje maar die brengt troubles vaaag zonder dat ding geen enkel prob. maar met kan mn etechie nie meer verbinde..

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
De E-Tech brand is door iemand gekocht,
Dus verwacht daar niet de vertrouwde kwaliteit van.
Ik zou voor dynalink of conceptronics gaan het is allebij precies hetzelfde modempje maar dezelfde hardware!

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:52
Op zondag 05 november 2000 20:35 schreef Mr Magic het volgende:
Ik heb sinds kort de NetCard II van KPN. Is gewoon een Eicon Diva 2.01 PCI.

Bevalt goed. Is ietsje duurder dan die Taiwan-kaartjes (fl. 129,-), maar heeft goede driver-ondersteuning. Als het goed is werkt hij ook in Linux (nog niet geprobeerd).
Weet je 100% zeker dat de NetCard II een PCI kaart is? Ben aan het twijfelen tussen een Dynalink IS128PH(+) of deze NetCard II. Ik <i>moet</i> er mee kunnen Girotellen versie 2.0!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

de E-Tech Dolphin kaart is ook een goeie

Verwijderd

Dat Teles kaarten altijd conflicten veroorzaken is volgens mij een beetje overtrokken. Ik gebruik al vanaf het begin een Teles BRI 16.3c, omdat die destijds door de PTT geleverd werd. Met de drivers die er destijds bijgeleverd werden waren er wel vaak conflicten, maar het duurde nooit langer dan een half uurtje om hem te laten werken. Met de nieuwste drivers kan er eigenlijk niets meer foutgaan en werkt het altijd in 1 keer. Dit geldt voor zowel de ISA als PCI kaarten. En een tweedehands kaart kost je 25 piek ofzo. Dus daar hoef je het niet voor te laten. Drivers kun je downloaden op

http://www.teles-aktiengesellschaft.de/01/products/downloads/index.php3

succes

Verwijderd

Ik heb hier voor een zacht prijsje nog een E-tech PCI(sorry mensen, als de drivers geinstalled zijn draait hij lekker) en een Eicon Diva kaartje ISA(super kaart met goede drivers)
Mail me voor meer info.

jvink3@chello.nl

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 11 december 2000 10:19 schreef BigFlappie het volgende:
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog een E-tech PCI(sorry mensen, als de drivers geinstalled zijn draait hij lekker) en een Eicon Diva kaartje ISA(super kaart met goede drivers)
Mail me voor meer info.

jvink3@chello.nl
vraag en aanbod een optie ?
ja, dankje !

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 05 november 2000 23:28 schreef Pjotrik het volgende:
ISDN modem
of verkopen ze daar niet? :P
Das knap een ISDN modem... (ok ik weet het lullig van me)

Ik ben zelf er te vreden ver dat PCI kaartje an Twister. Girotellen met een ISDN kaart (Dat Diva ding (NetCard II) van KPN en deze Twister) is me nog niet gelukt (ook niet met RVS-com) Dus daar heb ik nog een gewoon modempje voor in me PC.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 02:23
Ik heb uitstekende ervaringen met teles 16.3's, deze werden dus vroeger bij de kpn geleverd. Het online powerpack van teles zelf is inderdaad klote, maar als je gewoon normale capi-drivers installeerd heb je nergens problemen mee. Ook onder linux heb ik er al 3 jaar eentje perfect draaien.
Vooral het feit dat die dingen geen plug-and-play zijn is om een gat in de lucht voor te springen... :)

Verwijderd

E Tech is gewoon beterr.

Niks geen problemen hoor, draait zelfs onder NT5 en LINUX :9
Pagina: 1