Toon posts:

Welke ISDN-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om (waarschijnlijk tweedehands) een passieve PCI ISDN-kaart aan te schaffen, omdat die Teles ISA-kaart toch wat oud is geworden :). Welke merken/types zijn goed? Ik stel geen hoge eisen, hij moet t gewoon doen onder Windows XP.

Groeten,
Jeroen.

• Johan
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 22:35
Vraag duidelijk naar het merk, aangezien niet alle kaarten onder windows xp werken. Ik heb ook een paar maanden geleden een nieuwe kaart moeten kopen om isdn te kunnen gebruiken onder xp. (En kijk dan even op internet of hij drivers voor xp heeft)
Ik gebruik nu eentje van sitecom, nooit problemen mee gehad.

Hij is eventueel te koop of te ruil tegen een 56k usb externe modem (evt bijbetaling) aangezien ik binnenkort terug ga naar analoog. (tweede lijn is niet meer nodig)

[ Voor 7% gewijzigd door Johan op 28-11-2002 13:05 ]

Verwijderd

kijk eens bij AVM; kwaliteit is goed

Verwijderd

Heb altijd Dynalink kaarten gekocht voor mezelf en familie/vrienden/collega's.. doen het welrkelijk altijd.. iig onder alle versies van windows

Verwijderd

Teles is hartstikke klote ja

Ik heb nadat ik dat ding had verkocht een "Billliob Bipac" van Office centre gekocht, en die draait gewoon goed onder xp.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Opzich doet die Teles-kaart het nog steeds goed onder linux in een 486 hoor :)

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Teles is helemaal niet klote, het is misschien wat rot om aan de praat te krijgen, maar ze zij wel snel, en doen et perfect onder linux :)

\o/

Verwijderd

Eicon PCI is erg goed, zo niet de beste waar ik ooit mee gewerkt heb. Zeer stabiele verbinding en hele goede drivers.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je zorgt dat je een Isdn kaart heb met Winbond chipset, dan heb je een goed.
Dat hebben de meeste van de bovengenoemde merken.

Deze isdn-adapters werken goed onder linux, wxp w2k.

Verwijderd

eicon
dynalink
met die 2 heb ik goede ervaringen.

ps een Twister (www.twister-products.nl) werkt ook perfecT!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
dynalink is prima (ook onder linux)

Als je er nog 1 zoekt ? :) ik heb er hier nog een berg liggen ;)

Like this yall...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
http://www.tweakers.net/pricewatch

Daar zijn eigenlijk alle modems wel te vinden. Bezoek de site van de fabrikant om te zien of hij ook onder winXP draait, en Voila :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.