Toon posts:

TV-out op PAL bij SIS650

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, deze topic is al eens geweest, maar een echt antwoord is er niet gekomen, en ik heb hetzelfde probleem als de gast die dit oorspronkelijk heeft gepost: Geen optie om te kiezen in windows voor ntsc of pal, en ook niet voor s-video of composite. Wel in de bios kun je kiezen voor PAL, maar dat werkt ook voor geen fuck... altijd krijg je zwart-wit beeld. Ik tenminste.
Dus jongens... hoe kunnen we dit oplossen? Misschien is er iets ala tvtool dat ook werkt met een SiSje?!

Verwijderd

Programma ala tvtool?

:? Was er iets niet duidelijk?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Misschien dat je dit kan oplossen d.m.v. een bios flash?

Geef eens wat meer specs van je systeem....

[ Voor 30% gewijzigd door Hermanvh op 28-11-2002 12:39 ]

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
alles duidelijk... alleen geen oplossing... tvtool werkt alleen met tnt en nvidia, SiS hoort daar niet bij toch ;)

Verwijderd

Topicstarter
bios flashen is natuurlijk leuk, zodra je weet wat voor moederbord je hebt... ik ben zo dom geweest een laser-pc te kopen waar helemaal niet bij zit, geen handleiding of nix (nou ja, een quick-handleiding, maar daar staat alleen in 'dit is een computer en dit kun je ermee')...

• Hermanvh

Hermanvh

Hmmz.. Een pc of laptop? Op zich valt er nog wel te achterhalen welk moederboard je hebt..... Ik neem aan dat je de laatste drivers van SiS al gedownload hebt? Gedateerd 20 Juni 2002....

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
specs... tja... lapje, sis650 met shared-geheugen (256DDR), 30gb hdtje... gewoon een standaard laptopje met een p4 2.4 erin

• Hermanvh

Hermanvh

Hmmz... Wordt lastig dan ja....

webOS all the way!

Verwijderd

rmillis:

F_J_K bedoelde dat je in dat topic (Goed TV-out proggie ipv tvtool) verder moest gaan en dat heb je ook gedaan. Daarnaast open je nu weer een topic terwijl er al een ander topic over dit onderwerp actief is. En daar stel je dezelfde vraag dus ben je aan het crossposten.

Ik raad je aan om het volgende even door te lezen:

Huisregels
Forum Survival Guide

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:41

Jaymz

Keep on moving !

Zie XceeD, ik heb daar weing aan toe te voegen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.