Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Ik ben D6 gecertificeerd. Ik had bijna 3 jaar ervaring met Delphi, wel met tussenpozen waarin ik met andere tools bezig was. Het examen is moeilijk. De meeste mensen gaan met de hakken over de sloot. Er zitten veel gedetailleerde vragen bij op b.v. method en property niveau. Er zijn twee varianten, een normaal examen en een voor web ontwikkeling. Ik heb de normale gedaan, bevat zo'n beetje alles behalve COM en internet. Ik heb het gedaan voor mezelf en voor mijn CV. Je kunt aantonen dat je uitgebreide kennis van Delphi hebt. Daarnaast vind ik het gewoon leuk omdat Delphi mijn favoriete ontwikkelomgeving is.
Ik zou het pas doen als je minstens 2 jaar ervaring hebt, en je zelf het gevoel hebt dat je veel weet. Dan nog raad ik je aan om wat boeken te lezen om de theorie aan te vullen. De meeste mensen zullen in de praktijk namelijk nooit met ALLE aspecten van Delphi werken, terwijl het examen WEL heel breed is.
Ik zou het pas doen als je minstens 2 jaar ervaring hebt, en je zelf het gevoel hebt dat je veel weet. Dan nog raad ik je aan om wat boeken te lezen om de theorie aan te vullen. De meeste mensen zullen in de praktijk namelijk nooit met ALLE aspecten van Delphi werken, terwijl het examen WEL heel breed is.
Fun! Zo'n COM programmeer cursus met Delphi lijkt me ook wel wat, want ik ben een ramp met COM. Snap er niks van...
* NaliXL wil eigenlijk ook wel zo'n certificering, maar vind dat wel érg duur
* NaliXL wil eigenlijk ook wel zo'n certificering, maar vind dat wel érg duur
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Als ik het ga doen probeer ik het af te dwingen bij mijn baas dat HIJ het examen betaald....
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Mazzelpik! Met zo'n baas!
* NaliXL loopt stage en heeft daarvoor tot nu toe helaas Delphi niet nodig, dus zijn baas ziet dat toch niet zitten...
* NaliXL loopt stage en heeft daarvoor tot nu toe helaas Delphi niet nodig, dus zijn baas ziet dat toch niet zitten...
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Beetje een pats topic niet? Mjah, ik heb BDC6, normaal en mijn baas heeft web betaald, MCSE heb ik ook, en ben Cisco Certified Network Associate. En nu doe ik niet meer mee met deze topics
Het is helemaal geen pats topic. De TS vraagt gewoon om wat meer informatie van mensen die het examen hebben gedaan. Om daarmee te kijken of hij het kan/wil doen en wat daar voor nodig is.
Pagina: 1