Is het een goede keus om de hercules 3d prophet MX op m'n abit be6 rev 2 met 550@620,196mb te planten.
Prima keus. De Hercules is niet te duur en erg snel tot 1024x768.
Een MX nemen? Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me absoluut niet zinnig... de MX is duurder dan de GeForce1. Vreemdgenoeg komt de goedkopere (en oudere) GeForce1 vaak BETER uit de verschillende testen... Kortom... MX2 is een duurdere kaart met (gemiddeld) dezelfde (en lagere) scores als(dan) de GeForce 1... Bekijk de grafiekjes op de volgende URL maar eens.... http://www.hothardware.com/hh_files/S&V/GF2MX(3).htm
Verwijderd
Hmm duurder??? de herculez oem is erg goed... ejn goedkoop.. neem die man ... Ik heb ng geen Geforce 1 gezien die goedkoper is... En de mx heeft een 2nd generation t&l chipje...
Verwijderd
De GeForce 1 SDR is wel goedkoper dan de GF2 MX, maar die is ook wel duidelijk langzamer en heeft natuurlijk minder functies.
GF 1 DDR is inderdaad wel iets sneller (niet veel, en valt ook wel te compenseren met overclocken), maar die is dan ook nog wel een dikke F100,- meer.
GF 1 DDR is inderdaad wel iets sneller (niet veel, en valt ook wel te compenseren met overclocken), maar die is dan ook nog wel een dikke F100,- meer.
Pagina: 1