Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
dpc.tweakers.net
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
En de mijne, pvdeijnd.icts.tue.nl
Virussen? Scan ze hier!
TwwT -> Wij zijn allen DPC, wij zijn alleen TWEAKERS, waarom gaan we die gast die jouw systeem loopt de frustreren niet even flink terugpakken?
Verwijderd
Wildhagen, kan het zijn dat er iets mis is met je proxy? Vanaf meerdere computers op totaal verschillende locaties krijg ik vaak de melding :
[Apr 22 16:46:43 UTC] FlushRC5::Bad packet acknowledgement. (0.168)
bij het flushen!! Of er komt sowieso geen verbinding of het gaat erg traag.
Ik weet niet wat er precies gebeurt bij bovenstaande foutmelding. Is het erg?
bij het flushen!! Of er komt sowieso geen verbinding of het gaat erg traag.
Ik weet niet wat er precies gebeurt bij bovenstaande foutmelding. Is het erg?
Kurzweil: dat het traag is komt omdat-ie dan of overbelast is, of de statsrun loopt net...
Dat van die error ga ik uitzoeken, Sir Soes had ook zoiets... ik snap er de ballen van...
Helaas kan ik dinsdag pas weer bij de proxy...
Vanaf hier lijkt alles goed te zijn, iig...
Dat van die error ga ik uitzoeken, Sir Soes had ook zoiets... ik snap er de ballen van...
Helaas kan ik dinsdag pas weer bij de proxy...
Vanaf hier lijkt alles goed te zijn, iig...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik hoop maar dat er geen blokjes verloren gaan...
In elk geval bedankt voor je reactie (en het hebben van een proxy natuurlijk).
In elk geval bedankt voor je reactie (en het hebben van een proxy natuurlijk).
Nou, verloren gaan ze sowieso niet, hooguit kloppen de stats niet helemaal, maar de blocks zijn er en blijven er.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dat kun je toch niet weten?
Want als ik 100 blokjes heb en ik begin te sturen en krijg de foutmelding
dan gaat ie na een tijd verder met 99 blokjes te sturen. Wat er met dat ene blokje is gebeurt? Wie zal het weten.
Want als ik 100 blokjes heb en ik begin te sturen en krijg de foutmelding
dan gaat ie na een tijd verder met 99 blokjes te sturen. Wat er met dat ene blokje is gebeurt? Wie zal het weten.
Wildhagen:
Overbelast lijkt me sterk, ik heb het probleem ook nu (za 21.45). Is volgens mij donderdag begonnen, daarvoor had ik nooit problemen.
Krijg nu trouwens een andere error: 111 Connection refused.
Weer blokjes naar d.net 
Misschien dezelfde **swipe die ook TwwT lastig viel? Hopelijk kan je het dinsdag achterhalen/oplossen.
Overbelast lijkt me sterk, ik heb het probleem ook nu (za 21.45). Is volgens mij donderdag begonnen, daarvoor had ik nooit problemen.
Krijg nu trouwens een andere error: 111 Connection refused.
Misschien dezelfde **swipe die ook TwwT lastig viel? Hopelijk kan je het dinsdag achterhalen/oplossen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Ff een update...
Ik heb kunnen constateren dat flushen vanaf buiten de TUE idd erg langzaam gaat. Flush ik echter intern (via een Telnet naar een Linux-bak binnen de TU) gaat het wél snel. Ik denk dat de gateway van de TUE wat probleempjes heeft... helaas ben ik niet bij machte om daar wat aan te doen
Ik heb kunnen constateren dat flushen vanaf buiten de TUE idd erg langzaam gaat. Flush ik echter intern (via een Telnet naar een Linux-bak binnen de TU) gaat het wél snel. Ik denk dat de gateway van de TUE wat probleempjes heeft... helaas ben ik niet bij machte om daar wat aan te doen
Virussen? Scan ze hier!
En nog ff een update:
De stats van mijn proxy worden voorlopig alleen dagelijks opgenomen in de totaalstats van de proxy's.
Als een der andere proxy's overbelast raakt, die van mij kan nog aardig wat hebben: proxy.dsmarty.com op de standaard poort of poort 80
De stats van mijn proxy worden voorlopig alleen dagelijks opgenomen in de totaalstats van de proxy's.
Als een der andere proxy's overbelast raakt, die van mij kan nog aardig wat hebben: proxy.dsmarty.com op de standaard poort of poort 80
Pagina: 1