Gatenkaas!
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:36 . Reden: typo's ]
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Precies, zoiets bedoelde ik.Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 12:43:
Ik ga nu de c-schijf uit de pc halen en hem op een 2e scannen op eventuele brakke bestanden met scandisk.
[ Voor 20% gewijzigd door Justice op 28-11-2002 12:47 ]
Human Bobby
Jij bedoelt die oude command line scandisk uit de DOS-tijd.Justice schreef op 28 november 2002 @ 12:46:
bedoel je chkdsk? scandisk zit toch alleen bij besturingssystemen die geen NTFS partities ondersteunen?
Dus dan lost het je probleem nog niet op.
[ Voor 3% gewijzigd door Maurits van Baerle op 28-11-2002 12:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga nu de c-schijf uit de pc halen en hem op een 2e scannen op eventuele brakke bestanden met scandisk.
----MauritsvanBaerle schreef op 28 November 2002 @ 12:56:
[...]
Jij bedoelt die oude command line scandisk uit de DOS-tijd.
In de GUI van NT/2K/XP zit ook een scandisk die natuurlijk wel met NTFS om kan gaan.
Verwijderd
Verwijderd
Waarom zou hij een Win98 bak bedoelen? Dat leidt ik nergens uit af dus ik ga er automatisch van uit dat hij wel iets moderners tot zijn beschikking heeft.Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 12:58:
[...]
[...]
----
Ik denk dat hij met tweede pc een win98se bak o.i.d. bedoelt. En niet de scandisk van NT/2K/XP.
Klopt.Als hij dit wel bedoelt is het nogal nutteloos aangezien hij ook bij fixboot kon komen in de recovery console, dus kan hij ook bij chkdsk daar.
Verwijderd
Ik zeg uit mijn hoofd dat het chkdsk /F was. Ik denk dat die F voor Fix staat. Zou het kunnen dat je wel hebt gedetecteerd maar niet hebt gerepareerd?Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 13:58:
Ik heb chkdsk /p uitgevoerd, hij vind een of meerdere fouten meld ie, dus dan type ik exit, dan herstart ie, maar zelfde probleem.
Daar zou je vanaf een andere schijf gewoon bij moeten kunnen. Zolang je op dat workstation maar administrator bent. Zorg wel even dat je alle (ook verborgen) bestanden kunt zien. Voor Outlook zijn het .pst bestanden, voor Outlook Express dacht ik .wab bestanden.Voordat ik nu een back-up terugzet, wil ik ff weten of het mogelijk is om via een workstation van die schijf het adresboekje van outlook te kopieren
[ Voor 36% gewijzigd door Maurits van Baerle op 28-11-2002 14:34 ]
C:\Documents and Settings\<usert>\Application Data\Microsoft\Address BookVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 14:22:
Voordat ik nu een back-up terugzet, wil ik ff weten of het mogelijk is om via een workstation van die schijf het adresboekje van outlook te kopieren, of moet ik hier eerst dan weer een nieuw topic voor openen? wacht wel ff dit topic af.
Human Bobby
Verwijderd
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023