Page not found error na 2 keer uploaden via PHP ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

Topicstarter
Ik heb een raar probleem..
Ik heb een script gebouwd waarmee het mogelijk is om foto's te uploaden naar een site via PHP.. Dit werkt gewoon met een 'multipart/form-data' formulier en een INPUT TYPE=file.. Het PHP script accepteert deze file en saved hem in een directory..

Zelf kan ik probleemloos meerdere files uploaden met hetzelfde script. Iemand anders kan dit 1 keer doen, maar krijgt de tweede keer een 'page not found' melding.. Het script wordt niet eens aangeroepen, een echo "hoi" op de eerste regel wordt niet weergegeven.. Ik heb een zeer simpele testopstelling gemaakt met een kale HTML als formulier en een PHP script dat de file accepteert en vervolgens de naam weergeeft maar ook hier hetzelfde probleem.. Na de eerste keer (waarbij de naam correct wordt weergegeven) verschijnt een 'page not found' na submit..

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

Verwijderd

Jikes, dat klinkt als een hele geniepige.Kijk eens in de log files van de webserver bij welke URL deze fout ontstaat.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me cache/firewall probleem van diegene.. want normaal is het niet :)

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

Topicstarter
Uit de log blijkt dat de POST request nooit aankomt bij de php file..
Hmm.. Zal dus idd wel iets met de firewall/proxyserver te maken hebben maar hoe kom ik er ooit achter wat t precies kan zijn.. Moet wel gaan werken namelijk :)
Tnx !