Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verf verwijderen frontje cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vooreerst, ik heb al wat gezocht en niet direct iets gevonden.
Met welk product kan je best een gespoten frontje terug wit krijgen zonder de plastiek of letters (de snelheid staat erop geprint) aan te tasten?
Ik overweeg aceton, maar gaat dat de plastiek kapot maken? Iemand raad? Danku.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

als het om het "terugwinnen van je garantie" gaat geef ik je weinig hoop, dat soort dingen hou je niet verborgen, waarschijnlijk heb je ook al een sticker met "warranty void if removed or tampered with" moeten slopen voordat je ging spuiten...

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt over garantie. Ik zou hem gewoon graag op een nette manier in een pc willen steken. Dus wel liefst verborgen...

Verwijderd

stralen......maar dan ben je wel je letter kwijt....en terpentine en wasbenzine en tinner werkt ook niet zo wel voor je cdrom.......proberen....die acceton

• jwbagger
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 11:28:
Niet echt over garantie. Ik zou hem gewoon graag op een nette manier in een pc willen steken. Dus wel liefst verborgen...
als je em verborgen wilt maken (stealthmod neem ik aan dus), dan maakt de kleur van je frontje toch niks uit :?

Verwijderd

Topicstarter
jwbagger schreef op 28 November 2002 @ 11:27:
dat soort dingen hou je niet verborgen
Het ging dus niet over stealthmod. Wel over het niet meer zien dat er mee geknoeid is ooit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 11:35 ]

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 19:32
Ligt er een beetje aan wat voor verf je hebt gebruikt, als het waterverf is geweest, gewoon een beetje water. Maar waarschijnlijk is het een spuitbus geweest, dat wordt heel lastig. Aceton zou kunnen lukken, maar dit tast idd het plastic aan. (slaat wit uit)
Succes iig

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Aceton moet je zeker niet doen, dat is zo aggressief dat je frontje op kan lossen tot een vieze pap!
Waarschijnlijk moet je je neerleggen bij het feit dat je de verf er niet zonder beschadigingen af kan halen. Je kan eventueel naar de fabrikant mailen dat je frontje beschadigd is of anders probeer je een kapotte CD-ROM van het zelfde model te krijgen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
tja zie hier de reden waarom ik zo'n ding niet spuit en er gewoon een stealthmod van ga maken :Z

maar inderdaad als het echte spuitbus verf is (van die motip enzo) dan geef ik je weinig kans

je zou de fabrikant kunnen mailen of ze een nieuw frontje kunnen sturen, of op de pc dump de frontjes van een defect exemplaar af slopen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

of een makkelijker oplossing:
ik neem aan dat je die middelen niet in huis hebt... mischien is het dan een idee om een nieuw frontje te kopen ergens...
die zijn er in zat kleuren, maar dit gaat niet als je cd-rom van zo'n onbekend merk is...

weet alleen niet welke letters er op zo''n nieuw ding staan, maar dit is wel het netst, ik zou nog ff kijken voor je als ik covre kan vinden...

Flying High!

• SmauG
  • Laatst online: 11-01-2022
ver

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me goed herinner is het deze: PX-W1210TA Dus een plextor 12x10x32. Iemand daar een frontje voor? :) Als ik er geen vind, zal ik waarschijnlijk toch eens kijken op een klein plekje met verdunde aceton...
Iemand nog een ideetje?
Ahja, ik heb ondertussen al eens mee in de vaatwasser gestoken. >:) Een beetje is er toch al af hoor. Misschien dat 30 keer doen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 12:55 ]

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:07

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

volgens mij kun je voor plextor writers gewoon nieuwe frontjes krijgen.
sturu ze gewoon een mailtje dat je broertje/kennis er met een viltstift overheen is gegaan, met je adres eronder >:)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Je kan voor een plextor geloof ik gewoon een frontje kopen dus zet je er een nieuwe op. Aceton moet je alleen proberen als je het verdunt niet puur want dan ben je je frontje kwijt! :( voor de rest veel plezier :D

• BosGnoom
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 09:07
Probeer anders die aceton op de achterkant uit... Ik meen dat ABS niet oplost in propanon, maar ja... zeker weten doe ik het niet...
Pagina: 1