Toon posts:

PC op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus ff m,n GF2MX400 doorlussen op m,n tv, heb daarvoor dus een 'tullip' uitgang op m,n videokaart.
Nu heb ik niet zo,n mooi GEEL kabeltje, kan ik hiervoor ook gewoon een audio-tullip gebruiken? :?

Verwijderd

denk t niet neej, audio en video zijn toch net iets andere signalen, maarja wie ben ik he

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:20

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Jawel hoor. Een kabel is een kabel :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Dat kan wel hoor, maar die gele kabels zijn beter van kwaliteit, eigenlijk moet je dan een keer zo'n kabeltje kopen waar een gele, en 2 audiokabels op zitten... Dat is het mooiste, ongeveer 15 euro voor 5 meter... ;)

System Specs

Verwijderd

Als het alleen een tulp aansluiting is moet dit gewoon werken. Bij s-vhs wordt het een ander verhaal, maar dan praat je ook over een ander soort aansluiting. Tulp is gewoon een standaard kabel, net als die van audio, alleen maken ze de stekkers geel voor de herkenbaarheid.

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
Hertog schreef op 28 november 2002 @ 11:20:
Jawel hoor. Een kabel is een kabel :)
ik gebruik een audio tullip van me nintendo 8 bits werkt goed

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Ja kan best, zo heb ik het ook en het beeld is prima.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 11:20:
denk t niet neej, audio en video zijn toch net iets andere signalen, maarja wie ben ik he
inderdaad ja, die tulpen zijn exact hetzelfde, een 'echte' composite kabel is wellicht van beter kwaliteit, maar ik merk er thuis niks van.

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
killer1979 schreef op 28 november 2002 @ 11:21:
Dat kan wel hoor, maar die gele kabels zijn beter van kwaliteit, eigenlijk moet je dan een keer zo'n kabeltje kopen waar een gele, en 2 audiokabels op zitten... Dat is het mooiste, ongeveer 15 euro voor 5 meter... ;)
Ja, oke, maar ben te lui om naar de elektroshop te gaan, maar het gat dus?
En heb ik nog progjes nodig om het vertoonbaar te maken? Of welke instellingen moet ik wijzigen?

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Succes met even zelf op zoek gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.