(XP) Updates bewaren en hergebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:28
Ik weet niet of het al een keer gevraagd is (de Search leverde niks op..) maar ik heb de volgende vraag;

Is het mogelijk om alle updates die ik nu heb van XP te bewaren en later nog eens runnen wanneer ik het nodig heb, bijvoorbeeld na een format?

Ik zie in de Windowsmap wel een map met daarin alle updates maar dat zijn volgens mij alleen maar de uninstall gegevens van de updates.

Punt is, ik wil de boel weer eens opschonen maar ik moet het doen met een ISDN verbinding en ik heb dus geen zin om alles weer binnen te halen.

Verwijderd

Eerste hit bij zoeken op 'windows update opslaan': [rml][ XP] windows update files opslaan?[/rml] :)

Enne: [rml][ xp] updates opslaan voor andere pc's?[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 11:23 ]

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:28
Als je de moeite had genomen om eerst zelf dat draadje te lezen voordat je antwoord, had je gezien dat dat gaat over waar je de hele bubs kunt downlaoden... dat wil ik dus niet!:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ferret schreef op 28 November 2002 @ 11:26:
Als je de moeite had genomen om eerst zelf dat draadje te lezen voordat je antwoord, had je gezien dat dat gaat over waar je de hele bubs kunt downlaoden... dat wil ik dus niet!:)

Als je de moeite had genomen om goed te zoeken had je gelezen dat het niet kan en je dus de corporate update moet gebruiken, bijv. bij iemand die breedband en een CDR heeft, of SUS gebruiken :+

Tip voor de volgende keer: een bedankje + zeggen waarom dat niet is wat je zoekt, werkt beter dan bijten naar mensen die je willen helpen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.