Afbeelding -> Vector (Flash)

Pagina: 1
Acties:

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Topicstarter
Ik zoek een programma om Afbeeldingen (jpg/(animated)gif) om te zetten naar Vectorafbeeldingen om te gebruiken in Flashanimaties.

Heb gezocht op google maar niks gevonden...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Adobe Streamline kan dit, maar pixel -> vector omzettingen lukken nooit precies zoals jij dat wil, dus vaak moet je van te voren in photoshop het plaatje bijwerken. Ik denk ook niet dat je veel succes zult hebben met jpeg/gif afbeeldingen aangezien dat meestal lage resolutie beelden zijn, en die niet goed om te zetten zijn [door jpg compressie, en de kleurdiepte van gif's.]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:21
Bitmap > Vector animatie omzetten kan niet. Kan NOOIT mooi worden.
Zelf pielen dus.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net zoals willem zegt, gaat dit je niet geautomatiseerd lukken. Ik heb zelf tekeningen met Streamline binnengehaald om dit na een uur weer aan de kant te gooien omdat ik het zonder veel gepruts zelf veel mooier kon met de hand in Illustrator. Ik raad je dus aan om gewoon het plaatje te importeren in flash of illustrator, en dan lekker te gaan overtrekken.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

leuke reacties hier.... :{

"trace bitmap" is in bepaalde gevallen en voor bepaalde doeleinde erg nuttig. zeg hem gewoon hoe het heet in flash en being niet te schreeuwen dat dit absoluut niet kan/niet mooit kan worden, wat btw 2 verschillende dingen zijn... Ik denk dat hij zelf competent genoeg is om te bendenken of dit is wat hij zoekt of niet....

dus, in flash, menu:modify > trace bitmap

btw: animatie gaat idd moelijk worden, dat blijft 1 voor 1 tracen...

[ Voor 11% gewijzigd door mpegernie op 28-11-2002 13:41 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead