OGR enzo.

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Wat doen we dadelijk als die OGR contest weer opnieuw start? Gaan we die ernaast doen? net zoals TA, die hebben RC5, Seti, EDCL enzo allemaal langs elkaar lopen, zodat er altijd wel een project is.

Als straks die Key gevonden is, en we zijn nog niet aan OGR begonnen, denk ik dat we wel enkele mensen kwijt raken, die het wel leuk vinden om es mee te zoen aan RC5, maar niet overstappen omdat ze het nu wel gezien hebben.
Als we dan straks een RC5 en OGR team hebben, zollen geleidelijk meer mensen overstappen op OGR, en als dan die key gevonden is, zullen veel mensen toch op OGR overstappen, omdat ze WEL dagelijks de OGR én RC5 stats zien...

(En ik wil ook niet dat we straks bij OGR weer zo'n groot gat hebben zoals nu met RC5 dan we TA en /. nooit meer kunnen inhalen...)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Aangezien OGR (nog) geen stats heeft, en ik het veel leuker vind om rc5 te doen blijf ik dat lekker doen.

RC5 = cool :P

Greetinx [eNeRGy]