Hoe card-cdr uit een slot-in speler halen?

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 15:45
Ondanks een waarschuwing op de cd, heb ik toch een telefoontje gekregen dat iemand de door ons uitgegeven creditcard-cd in een slot-in speler gestopt heeft. Hij krijgt de cd er nu niet meer uit. Dom natuurlijk, en gezien de melding zijn wij ook niet aansprakelijk.

Betekent dit dat hij zijn slot-in kan weggooien, of is deze op een of andere manier handmatig open te krijgen (net als de lade-spelers met een paperclip in het gaatje o.i.d.). Tips?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

Ik denk dat hij toch zijn gereedschapskist moet gebruiken. Volgens mij is er niets te beginnen met een paperclip ofzo. Openmaken lijkt mij de enige oplossing. Blijkbaar houdt diegene ook wel van een beetje een uitdaging, anders stop je ook geen credit-card cd in je slot-in speler toch?

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
Ik denk dat het grootste probleem het klepje is, dat als je er een cd in doet de opening blokkeerd zodat er niet nog iets in kan. Ik weet niet of je die van buitenaf weer open kan krijgen.

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

heheheh jah denk het wel, of hij moet m open schroeven
of de cdrom er uit halen en schudden tot ie er uit valt..
k had r al moeite mee toen k zo'n ding in een gewone cdromspeler had gedaan
(pc stond op z'n zijkant)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• Harmen1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Het uitwerpmechanisme van een slot-in speler is gebaseerd op de standaard diameter van de voor de slot-in speler bedoelde schijf...andere vormen / maten werken niet.....
Dit hoeft niet te betekenen dat de drive kapot is....maar je moet de drive waarschijnlijk tot op het laatste schroefje uit elkaar halen om de creditcard-cd eruit te halen....

Dan blijven de volgende vragen over: hoeveel tijd kost me dit, wat is de kans dat de drive nog werkt ?? Mijn mening: voor Tweakers (met hoofdletter T en een kleine beurs) is het te doen, voor bedrijven waarschijnlijk niet. De arbeidskosten zijn te hoog voor een reparatie !

Toch succes !

If you don't succeed at first, redefine succes.

• Initial G
  • Laatst online: 22:55
mwoah, kan ie gelijk deze mod doen :)
nieuws: Pioneer slot-in DVD speler mod

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:41

Croga

The Unreasonable Man

* Croga sluit zich volledig aan bij Harmen... Zo'n ding kost een EURtje of 50, daar kun je als reparateur ongeveer een half uurtje voor besteden, en dan hebben we het nog niet over voorrijd kosten.....

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 23:26
Vaak kun je er al wel bij als je alleen het frontje eraf haalt.
Heb ik ook wel eens op de TD moeten doen voor klanten.
Je vraagt je soms toch echt af of die alternatieve maten van CDs niet veel te moeilijk zijn voor de gemiddelde gebruiker.
Zo heb ik ook al eens een CDsingle uit een floppy drive moeten halen. |:(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Initial G
  • Laatst online: 22:55
TD-er schreef op 28 November 2002 @ 10:07:
Vaak kun je er al wel bij als je alleen het frontje eraf haalt.
Heb ik ook wel eens op de TD moeten doen voor klanten.
Je vraagt je soms toch echt af of die alternatieve maten van CDs niet veel te moeilijk zijn voor de gemiddelde gebruiker.
Zo heb ik ook al eens een CDsingle uit een floppy drive moeten halen. |:(
das makkelijk, gewoon op het knopje drukken :+
Pagina: 1