Ik heb een WD800JB gekocht onlangs en ik probeerde hem maar eens te installeren. Ik heb hem gekocht om mijn nieuwe Windhoos schrijf te worden. Ik heb een K7s5a van ECS met een van de laatste bios erin. Als ik opstart dan staan me proc en hd lampje aan en heeft ie verrekte lang nodig om de schrijf te vinden. Ook in de bios vind ie hem niet altijd. Ik heb ook een promise ultra 100 kaart erin zitten. Ik boot vanaf deze kaart maar wil nu dus graag booten vanaf me ide.
De schrijf zelf doet het eenmaal in windows als een zonnetje. En ook als ik hem aan mijn promise kaart hang heeft ie NO problemo's. Dus wat is er mis?
Ik heb me WD alleen op de primary master gehangen.. Een andere combinatie met een CDrom wilde hij niet.
Me setup zoals ik hem graag wil.
- WD800JB - primary ide master
- Plextor 24xXXxXX - secundary ide master
- Nec Dvd - secundary ide slave
Ik kan hierover zo snel geen topic vinden en maak dus maar een nieuwe aan.. Anyone got a hint or answer for me?? alvast bedankt
De schrijf zelf doet het eenmaal in windows als een zonnetje. En ook als ik hem aan mijn promise kaart hang heeft ie NO problemo's. Dus wat is er mis?
Ik heb me WD alleen op de primary master gehangen.. Een andere combinatie met een CDrom wilde hij niet.
Me setup zoals ik hem graag wil.
- WD800JB - primary ide master
- Plextor 24xXXxXX - secundary ide master
- Nec Dvd - secundary ide slave
Ik kan hierover zo snel geen topic vinden en maak dus maar een nieuwe aan.. Anyone got a hint or answer for me?? alvast bedankt