Eeen scanjet 3300 serie kan met dmv een jetdirect 310x doorlussen aan het netwerk.
Hoe een printer gedeel wordt snapt iedereen etc, maar hoe zit het met de scanner, ik weet dat je deze ook kan delen via netwerk, maar hoe gaat dit in zijn werk.
IK heb alcontact opgenomen met HP etc, niemand wist mij dit te vertellen of kende iemand die dit wist
Mijn vraag is dus hoe het scannen gaat, hoe vind je die scanner op het netwerk met alle programma's en wat voor soort drivers moet men instaleren etc.
Is het idee precies hetzelfde als een normale scanner
, want volgens mij is het probleem dat men niet de mogelijkheid krijgt om over het netwerk te browsen om die scanner aan te wijzen aangeizne die twan drivers niet willen werken etc.
Wie heeft dit al eens toegepast in de praktijk ?
Hoe een printer gedeel wordt snapt iedereen etc, maar hoe zit het met de scanner, ik weet dat je deze ook kan delen via netwerk, maar hoe gaat dit in zijn werk.
IK heb alcontact opgenomen met HP etc, niemand wist mij dit te vertellen of kende iemand die dit wist
Mijn vraag is dus hoe het scannen gaat, hoe vind je die scanner op het netwerk met alle programma's en wat voor soort drivers moet men instaleren etc.
Is het idee precies hetzelfde als een normale scanner
Wie heeft dit al eens toegepast in de praktijk ?