mijn systeem
AMD Athlon XP 1800+
512 MB ddr Geheugen
Soltek sl75 DRV
Samsung 20G 7200 RPM
ATI Radeon 9000 128 MB DDR
Liteon 48X 12X 48X
Pioneer DVD 16X
Creative Soundblaster Live 5.1
Realtek 10/100
300 Watt noname voeding
WINXP NL SP1
Nu dus mijn probleem met de bovenstaande hardware!!
Alles draait stabiel en het werken in xp is snel.
Maar soms op een bepoaald moment maakt niet uit wanneer...dan lijkt het wel of xp een soort van pauzes neemt.
Geen HD activiteit. Dit gebeurt als ik bijvoorbeeld rechtermuisknop op een bestand doe. Dan duurt dit rustig een minuut.
Maar ondertussen kan ik wel alles doen en dat gaat dan wel gewoon nog snel. Ook als ik een film open via de snelkoppeling kan dit soms meer dan een minuut duren.
Als ik mediaplayer open en dan de film open via mediaplayer gaat het allemaal reete snel.
Ik haal met dit systeem maar 6500 3dmarks.....
Acties die ik zelf ondernomen heb:
Verse installatie XP.................. hielp eventjes
regelmatig defragmenteren............helpt niet
van ntfs terug gegaan naar FAT32.............helpt niet
Aan welk stukje hardware kan dit liggen......trouwens een vriend van mij heeft exact hetzelfde systeem op de videokaart na dan.met hetzelfde probleem!!
Alvast bedankt
AMD Athlon XP 1800+
512 MB ddr Geheugen
Soltek sl75 DRV
Samsung 20G 7200 RPM
ATI Radeon 9000 128 MB DDR
Liteon 48X 12X 48X
Pioneer DVD 16X
Creative Soundblaster Live 5.1
Realtek 10/100
300 Watt noname voeding
WINXP NL SP1
Nu dus mijn probleem met de bovenstaande hardware!!
Alles draait stabiel en het werken in xp is snel.
Maar soms op een bepoaald moment maakt niet uit wanneer...dan lijkt het wel of xp een soort van pauzes neemt.
Geen HD activiteit. Dit gebeurt als ik bijvoorbeeld rechtermuisknop op een bestand doe. Dan duurt dit rustig een minuut.
Maar ondertussen kan ik wel alles doen en dat gaat dan wel gewoon nog snel. Ook als ik een film open via de snelkoppeling kan dit soms meer dan een minuut duren.
Als ik mediaplayer open en dan de film open via mediaplayer gaat het allemaal reete snel.
Ik haal met dit systeem maar 6500 3dmarks.....
Acties die ik zelf ondernomen heb:
Verse installatie XP.................. hielp eventjes
regelmatig defragmenteren............helpt niet
van ntfs terug gegaan naar FAT32.............helpt niet
Aan welk stukje hardware kan dit liggen......trouwens een vriend van mij heeft exact hetzelfde systeem op de videokaart na dan.met hetzelfde probleem!!
Alvast bedankt