Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] zelfgemaakte casemod.

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 11:19
Ziet er wel netjes uit!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://myfotos1.netfirms.com/plaatjes/gameweekend-10-2002/p1010020_2150.jpg

dees was ik nog vergeten...

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://myfotos1.netfirms.com/plaatjes/gameweekend-10-2002/p1010018_2157.jpg ojaa..eh...

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

leuk... :?

misschien is wat andere informatie leuk?
Issie van jou?
Heb je hem zelf gemod?
Wat heb je er precies aan gemod?
Lang over gedaan??

Ik bedoel: Maak er wat leuks van :)

Hij ziet er wel netjes uit trouwens (robuust handvat zullen we maar zeggen >:))

edit:
droog mike... heeel droog... :D

[ Voor 10% gewijzigd door STi op 28-11-2002 00:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
oja, uitleg....nou, een standaard kast van computerland....deksel is bij philips op een kolomboor gemod, tbv 120mm fan, raam ook, maar op een zaag tafel, het rode raam door weer een ander bedrijf " toegeleverd", wieltjes bij de Karwei gekocht, t enige dat ik gekocht btw......verf...hamerslag grijs, eh...ook gekocht...haha....handvat..custom made rvs...ook philips.....u -rubber tbv raam..je raad het al....xp 2100,leadtek 4200-128mb, en net sinds zondag een Henkie batch.

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik hem wel wat vind hebben :) hijs niet super mooi afgewerkt, maar dan heb ik het alleen over de verf eigelijk...

raam ziet en coolers zien er echt mooi uit met die kleur licht erachter, en dat handvat is LOL :P
heel mooi :) echte LAN kast

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 19:13

QkE

In your face Gnagna

Hoerenkast!!!! >:)

Nee geintje. Ziet er strak uit. Vooral dat handvat

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 01:02:
oja, uitleg....nou, een standaard kast van computerland....deksel is bij philips op een kolomboor gemod, tbv 120mm fan, raam ook, maar op een zaag tafel, het rode raam door weer een ander bedrijf " toegeleverd", wieltjes bij de Karwei gekocht, t enige dat ik gekocht btw......verf...hamerslag grijs, eh...ook gekocht...haha....handvat..custom made rvs...ook philips.....u -rubber tbv raam..je raad het al....xp 2100,leadtek 4200-128mb, en net sinds zondag een Henkie batch.
en als je nu ook nog vertelt bij welke RTCW clan je speelt zijn we helemaal blij ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, sinds de foto's heb ik de grills nog rood gemaakt, en ik wil er nog in gotisch schrift Wolvenstein op zetten, ook in het rood, het moest een beetje n "duitse " kast worre....ps, de wieltjes zitten op een geperforeerde pvc plaat, (was een beetje zwaar) ook door de zelfde zaak als het raam.....netjes schuinkantje aan laten frezen....en dat symbool, des nachts om 3 uur nog aan zitten werken, t moest af voor dat weekend....maar totaal, af en toe aan gewerkt, gedurend meerdere maanden, maar uit eindelijk in 1 week af gemaakt(vooral s nachts). En die verf is erg dik, en lastig om te kwasten......maar ziet er wel lekker afgeleefd uit...

Peer

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dat logo is erg mooi gemaakt

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Ziet er allemaal erg mooi uit. Ook leuke reacties btw :>

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik blijf erbij ...

de topic titel = echt vet

[ Voor 4% gewijzigd door Cougar op 28-11-2002 01:32 ]

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
niet zo mooi als mijn homepage 8)7

• ProCal
Hmm... plaatjes van Peern werken ineens niet meer? :?

• ProCal
Cougar schreef op 28 november 2002 @ 01:33:
niet zo mooi als mijn homepage 8)7
Wauw :) Die is tof!
Alleen bleef m'n ICQ venster eroverheen staan :)

[ Voor 14% gewijzigd door ProCal op 28-11-2002 01:34 ]

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 21:30

JayVee

shibby++!

//edit
Ja, het is flauw. Peern, ik zie kruisjes, je topictitel zuigt en beetje en de beschrijving vind ik ook |:(
Maar goed, het is laat... :O

[ Voor 77% gewijzigd door Twynn op 28-11-2002 07:45 . Reden: Nope, niet te laat :) ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

hier snap ik dus ook weinig van, maar inderdaad JayVee het is laat daar zal het wel aan liggen

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm.. 't is hier niet de HK..

Dus als we gewoon ontopic kunnen gaan?

(ook even wat replies verwijderd trouwens).

[ Voor 34% gewijzigd door Twynn op 28-11-2002 07:46 ]

Verwijderd

Niet echt ontopic maar kan ook niet echt als z'n servertje uitstaat(als het z;n eigen server al is :| )

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ja wat heb je nou aan een topic zonder foto's? (ik zie ook kruisjes)
en de uitleg is idd vaag

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter: Één plaatje in je openingspost, zonder begeleidende tekst en dan ook nog eens op een server die het niet doet (kruisje)... daar hoef je van mij geen topic voor te openen.

Slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.