Toon posts:

Waar kan ik een Psion Hardcase kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gehoord dat mijn Ericson MC218 (=Psion 5MX) terug van reparatie komt en ik wil er een Hard Case voor kopen van Proporta

Kiek maar effe naar de link;
http://store.europe.yahoo...op/palmtec-black-5mx.html

Maar ik bezit geen credit card en kan hem daarom alleen in Nederland of bij een bedrijf wat aan rembours doet kopen....

Mensen, als jullie er eentje in een winkel hebben zien liggen, post het dan en maak mij een gelukkig mens :)

B.v.d. Golfje

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Klinkt misschien raar en ik weet dat ik niet mag vloeken maar probeer Dixons eens, ik weet dat ze een hardcase in het assortiment hebben/hadden voor jouw PDA.

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

Verwijderd

Topicstarter
Techlek schreef op 28 November 2002 @ 00:04:
Klinkt misschien raar en ik weet dat ik niet mag vloeken maar probeer Dixons eens, ik weet dat ze een hardcase in het assortiment hebben/hadden voor jouw PDA.
Tja, ik ga morgen effe naar de winkel, maar ik heb het idee dat ze hem nietmeer hebben want op de webwinkel verkopen ze hem niet meer :'(

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:42

AcouSE

Swedish Chef

[CME] -> [GT]

Verwijderd

Ravensteyn in Utrecht heeft ze zonder twijfel: 030-2312264 heb ik de mijne ook gehaald. (zie sig)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 12:43 ]

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:25

red bull

Keeps me awake !

Heb die van mij bij beat-it.nl vandaan was voor een revo

Verwijderd

Topicstarter
Bij beide zijn ze niet meer tekoop, Psion gebeld en ik moest met credit card betalen en die heb ik dus niet, gelukkig werdt ik heel erg vriendelijk geholpen door een medewerker van Proportia en kon ik hem daar bestellen en nog veeeeeeeel meer leuks.......
Pagina: 1