| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Het is gewoon mogelijk 8.1 te upgraden tot 9.0. Hierbij blijven al je persoonlijke data, voor zover ik weet, intact. Zo heb ik het iig wel gedaan, en dat is niet fout gegaan. 
Dit is een optie die je kunt kiezen bij het booten van de cd --> "Upgrade"
Dit is een optie die je kunt kiezen bij het booten van de cd --> "Upgrade"
[ Voor 19% gewijzigd door hereweare67893 op 27-11-2002 23:51 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
je kunt ook kijken wat je aan boeiende configfiles hebt, en je homedirs backuppen en dan kun je opgraden naar welke versie van welke linux distro, door de oude er af te vegen en dan de nieuwe er op, configs terug op de goede plek, homedirs terug zetten. klaar
Verwijderd
Ik heb laatst van mdk8.2 naar 9.0 geupgrade..
Zorg dat je je oude config files (voor de zekerheid) backupt, en je homedirs natuurlijk.
Bij mij ging het zonder enig probleem, alleen heb ik zoveel geinstalleerd, dat hij erg lang bezig was met dependencies uitvogelen: totaal 2.5uur voor de upgrade. (Hoefde ik niet bij te zitten of zo, het deel waar hij software installeert duurde heel lang, .. moest wel af en toe kijken of ik al een cd-tje moest wisselen)
Nieuwe install (toen alles goed bleek te werken wilde ik dat ook wel eens meemaken): <40minuten....
Op de Mandrake forums was al sprake van iemand die van mandrake 5.2 (ofzo, 5.x in elk geval) een succesvolle upgrade gedaan had naar 9.0.
Zorg dat je je oude config files (voor de zekerheid) backupt, en je homedirs natuurlijk.
Bij mij ging het zonder enig probleem, alleen heb ik zoveel geinstalleerd, dat hij erg lang bezig was met dependencies uitvogelen: totaal 2.5uur voor de upgrade. (Hoefde ik niet bij te zitten of zo, het deel waar hij software installeert duurde heel lang, .. moest wel af en toe kijken of ik al een cd-tje moest wisselen)
Nieuwe install (toen alles goed bleek te werken wilde ik dat ook wel eens meemaken): <40minuten....
Op de Mandrake forums was al sprake van iemand die van mandrake 5.2 (ofzo, 5.x in elk geval) een succesvolle upgrade gedaan had naar 9.0.