Ik heb de eerste spellstone gekregen terug gevlogen naar die dinosaur planet. nu zegt de moeder van die dino dak de spellstone ergens moet heenbrengen maar ik kan niet vinden waar, slippie wil dat ik die tonnen weer in de fik zet, maar ik weet niet hoe, de fire weed boom staat in de fik dus ik kan die dingen niet oppakken ofzo.
Verwijderd
Je kan die weeds uit de fireboom meppen en ze vervolgens uitslaan. Op deze manier kan je ze dan oppakken, vervolgens breng je er een naar zon toorts-ding en je laat je hulpje em aansteken
.
Zie daar probleem opgelost =D
Zie daar probleem opgelost =D
Het probleem is (als het goed is) al opgelost, maar hier is een walkthrough als je nog verder vast komt te zitten 
Als je geen zin hebt om alles door te lezen druk je gewoon CTRL + F en dan typ je bijvoorbeeld spellstone.
Als je geen zin hebt om alles door te lezen druk je gewoon CTRL + F en dan typ je bijvoorbeeld spellstone.
The devil is in the details.
Heh dankje ik had na veel gekut het zelf ook al uitgevonden na een paar keer in de fik gestaan te hebben had ik er genoegVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 23:21:
Ik heb de eerste spellstone gekregen terug gevlogen naar die dinosaur planet. nu zegt de moeder van die dino dak de spellstone ergens moet heenbrengen maar ik kan niet vinden waar, slippie wil dat ik die tonnen weer in de fik zet, maar ik weet niet hoe, de fire weed boom staat in de fik dus ik kan die dingen niet oppakken ofzo.