Toon posts:

waarom kan ik amsn niet activeren onder rh8

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
of het licht aan mij of aan amsn of aan kde of rh8
ik werk met kde onder rh8 maar als ik msn heb uitgepakt en ik typ make gaat ie hem maken en daarna make install en dan doet ie volgens mij hetzelfde maar dan kijk ik in die map waar die naartoe gemaakt is maar ik zie nergens een filetje waar ik hem mee kan opstarten kan iemand me wel vertellen hoe dat zit ?

Verwijderd

Dit is wederom een topic die in strijd is met de policy op GoT en in NOS in het bijzonder. Ook deze vraag is met enig lees- en zoekwerk wel zelf op te lossen. Lees vooral [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens door voordat je weer een topic opent in NOS. Ook deze gaat weer dicht.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43
Misschien is het een goed idee om eens deze Nederlandse Linux cursus door te nemen, om wat meer inzicht te krijgen in hoe het werkt.

Als we letter voor letter moeten uitspellen hoe alles werkt komen we nooit ergens. Vraag dan een vriend of kennis om het voor je te fixen en uit te leggen hoe dat nou moet...

Heb je daarvoor geen tijd of zin, dan vrees ik dat je hier in NOS verder weinig hebt te zoeken/zult vinden.

Dit topic is gesloten.