Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

stille voeding welke . Enermax EG365AX-VE G FMA, 353 of Q-T

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben hier bezig met de voorberijdingen voor mijn casemod en kan kiezen tussen een Q-Tec Voeding ATX 350W Low Noise of een Enermax EG365AX-VE G FMA, 353Watt Lownoise Voeding

weke is beter? moet heel stil zijn en genoeg power leveren.
voor de rest wil ik er nog 2 Papst Fan 8412NGML 8x8cm, 2050rpm bij doen.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 22:44:
ik ben hier bezig met de voorberijdingen voor mijn casemod .....
Het bereid je je casemod voor dan :? lijkt me geen goed idee om er op de gaan rijden >:) Of je moet een heel aparte casemod maken })

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

sjares schreef op 27 November 2002 @ 22:46:
[...]

Het bereid je je casemod voor dan :? lijkt me geen goed idee om er op de gaan rijden >:) Of je moet een heel aparte casemod maken })
Als je iemand op een spelfout wil wijzen moet je het wel goed doen. :P
Die eerste 'het' moet een hoe zijn, 'bereid' is wel goed terwijl je het eigenlijk fout wou hebben en 'de ... rijden' = 'te ... rijden'

Iets meer ontopic: wat is precies het verschil tussen de twee, vooral ook kwa prijs? :) Op welke grond wil je je keuze maken, gaat het puur om de dBa's, of ook om de hoeveelheid watt die geleverd wordt en de euro's die je ervoor over hebt?
(En nu maar hopen dat hier geen spelfouten inzitten >:) )

[ Voor 6% gewijzigd door Hertog op 27-11-2002 23:08 . Reden: Raad eens :) ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
Ook even on-topic:
Echt fluisterstil zijn die voedingen geen van allen....ze zitten altijd minimaal boven de 20 dB..... je zou eventueel die ventilatoren kunnen vervangen door 2 papst ventilatoren 12 dB (degene die jij aangeeft). Ik heb hier een papst 12 dB, gaat prima en zeer stil (wel 200 Watt voeding..). Verder is de Enermax beter, maar zeker goed hoorbaar. Ik heb gehoord dat de truepower van Antec goed zijn (er is ook een Antec-kloon stukken goedkoper en zelfde kwaliteit, merk weet ik ff niet of was dat nu juist Q-Tec?). Op Tweakers nieuws is er ook een keer een voedingen-test gepost, zoek daar even naar.

[ Voor 4% gewijzigd door sjares op 27-11-2002 23:03 ]

Verwijderd

Q-Tec is een relatief nieuw merk op de PC-markt, maar die voedingen zijn echt geen klonen van Antec.
Q-Tec wordt geleverd door Aashima(zelfde leverancier als van Trust)

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Aha. Zou ik zo'n papst 12 dB ook in een enermax 300 watt voeding kunnen doen? Dat ding maakt me nog net iets te veel herrie eigenlijk :)
Als ik mijn voeding op 12 dB kan krijgen ben ik best gelukkig :D
* Hertog gaat dit topic in de gaten houden.
Overigens is papst 12 db fan niet zo maar te vinden, zelfs niet in de pricewatch. Sjares: waar haal jij die dingen vandaan? (en heb je er twee over? :P)

[ Voor 34% gewijzigd door Hertog op 27-11-2002 23:23 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Topicstarter
anders maar andere voeding pakken die mischien goed koper is en dan de fan vervangen door een paps ?

Verwijderd

Topicstarter
bij http://shop.informatique.nl/ hadden ze een 12db paps

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 16:41
niet in de pricewatch?
moet je ff beter kijkne hoor, maar ok

edit- hier hebbe ze em voor 15 euro http://www.space-promotion.nl

ik heb hier een Q-tec 400W Gold dual fan low noise in m'n kast maar ik hoor em bijna niet
hij is dus temperatuur geregeld dus als ik ga games gaat de temp ongeveer 10 graden omhoog en gaat ie een paar meer toertjes draaien,

maar een ff samen:
zalman waaier/ 20 dB
zalman HP80/ 0 dB :)
die Q-tec voeding/ 20dB
=er naast slapen

owja voeding hier in de buurt gekocht voor 47 euro

[ Voor 18% gewijzigd door Chainsaw op 27-11-2002 23:52 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Hoe definieer je wat beter is? Stiller, warmer, beter voeding?

Lijkt mij dat je beter op zoek kan gaan naar reviews, en databladen/brochures moet gaan vergelijken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.