Toon posts:

Asus mobo krom door cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het monteren van een cooler op een AsusP4S8X bord bleek het bord op een vreselijke manier te zijn krom getrokken (picture 150k available)
Had ik al vaker gezien maar dit is heel errug, pas dus op

Verwijderd

heb het van de week voor de gein een mogen zien bij een pc boer..

geen 1 van de door hun verkocht mobo's (en dat zijn er toch behoorlijk wat) bleef recht
het lijkt me dat ze er tegen kunnen (anders zou het toch een behoorlijke productiefout zijn)

het bedrijf waar ik het over heb verkoopt trouwens de laatste tijd alleen nog maar boxed P4's dacht ik..

misschien dat die coolers er meer last van hebben :?

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Ik heb al heel wat P4 borden door mijn handen laten gaan en daar kwam allemaal een standaard koeler (boxed Intel) op. En wat me opviel is dat bijna alle borden krom trekken. maar laat die pic maar us ff zien

[ Voor 4% gewijzigd door loodgieter op 27-11-2002 22:49 ]

• KryTech
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 01:42
Opvallend, als je alle schroeven vastdraaid valt er weinig krom te trekken lijkt me zo. 9 a 10 schroeven kan je er minstens in draaien. Plaatje lijkt me interesant.

Verwijderd

Volgens de huidige standaarden moet een P4 moederboard het toe laten om mee te geven ten behoeve van een optimaal contact met de koeler, Als je ff terugzoekt zie je dat al bij de introductie van de P4 melding werdt gemaakt van dit fenomeen.
En ja mijn Abit IT7-Max is hierop geen uitzondering.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

The Third Man

The Third Jellyfish

Heeft ook in c't magazine gestaan, is volkomen normaal.
Pagina: 1