razor boomslang driver probs

Pagina: 1
Acties:

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Heb dus op de hcc de razer boomslang 1000 :P gekocht maar nu wil ik hem dus installeren, op een windows xp pro machine via kt133a raid bord van msi. Nu zegt xp op dat hij een specified file niet kan vinden, maar dan kan ik dus alleen maar op finisch drukken dus heb ik er niet veel aan. :(

Heeft 1 van jullie dat probleem gehad, en is er een oplossing, het vervelende is dat er alleen maar 2k drivers zijn. Maar dat hoort wel te werken een maatje van mij heeft dezelfde en die heeft het zonder problemen kunnen installeren.

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Ik heb de boomslang 2000 en heb geen problemen met het installeren gehad in xp ik heb de 2000 drivers gebruikt. Ik vind het een super muis :) je moet er even aan wennen maar dan heb je ook wat.

Misschien is dit iets als oplossing voor de xp drivers die nooit uitkomen:

meuk: Razor XP Sync 1.0

http://ambushsite.com/forums/viewthread.php?tid=104

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 22:52 ]

• vanderwal
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Ik heb dus nieuwe drivers gedownload 2.1.00 (zaten ook al op de cd). Maar dit werkte dus in 1 keer, zit nu alweer 1 uur lang aan mensen aan de skedel te vegen :) echt gave gamemuis.

GAME ON...... :)

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• Kanarie
  • Laatst online: 21:29

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

vanderwal schreef op 28 november 2002 @ 00:08:
Ik heb dus nieuwe drivers gedownload 2.1.00 (zaten ook al op de cd). Maar dit werkte dus in 1 keer, zit nu alweer 1 uur lang aan mensen aan de skedel te vegen :) echt gave gamemuis.

GAME ON...... :)
Kom ook ff langs op http://razer.tigga.org voor het laatste razer nieuws, nog voor het op de razerzone site staat :D

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.