Toon posts:

Is er nog meer dan SMR en DivX;-) ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik eb namelijk een filmpje dat ik niet af kan spelen, en het is een avi'tje, hij geeft zo'n standaard "kan geen combinatie van filters ... " -blablabla foutmelding..
Wat is er nog meer? Want ik heb hetzelfde filmpje in twee verschillende .avi's, en geen van tween doen ze het!
tnx.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Met ISOBUSTER (de nieuwste versie) kan je je films filteren zodat hij wel leesbaar is.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Ehm ik hebbet geprobeerd, (btw m'n broer was ingelogd :)) Maareh, dat progje is voor ISO's, niet voor films. (het is een simpsons-aflevering)

Verwijderd

nAVI heb je ook nog. Is een SMR-variant.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:44
Maar waar haal je die SMR-codecs. Ik heb Divx 3.11 alpha en 4.12 geinstalleerd maar toch laat ie in een bepaalde divx alleen geluid horen, geen beeld dus.

Verwijderd

't wil wel eens helpen door een andere player te gebruiken, ik heb wel es avitjes die het in wmp8 niet doen en als ik 6.x start (mplayer2.exe) dan heb ik gewoon beeld, beetje weird wel...

Verwijderd

Gewoon een andere player gebruiken. Ik heb 't ook zo vaak.

DivX subtitle tool speelt wel alle movies af (en je kan d'r nog subs onder zetten ook).

Hij is te halen via www.divx-digest.com

Mzzl,

Wibber

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Installeer Angelpotion en vink alleen de eerste codec en laatste codec aan om te installeren.

Verwijderd

Zoooo zeg .. oude }:O

Google gwoon naar nAVI. Klaar.

Verwijderd

Misschien Nimo codec pack downen, staat een hoop audio/video codecs op voor allemaal soort formaten etc.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:44
Op maandag 04 maart 2002 10:00 schreef HlpDsK het volgende:
Zoooo zeg .. oude }:O

Google gwoon naar nAVI. Klaar.
Klopt, maar ook die doet het niet.

Ik heb nu tha Playa (divxplayer) gedownload en die doet het wel (hoe the fuck kan dat nou, ik heb Divx 3.11 en 4.12 geinstalleerd). nou ja, oke dan.
Pagina: 1