Onzin ?

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mag ik vragen wat onzin is aan : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/65792 ?

Misschien dat mij iets ontgaat ?

Virussen? Scan ze hier!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

als het jou ontgaat is het onzin :?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Ik heb het topic niet verplaatst, maar normaal gesproken staan 'welke ... heeft de tweaker'-topics altijd in het onzin-forum. Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen

• wildhagen
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:04 schreef Apache het volgende:
als het jou ontgaat is het onzin :?[/quote]Nee.... het stond opeens in onzin, en daar voor in Stuffis Generalis, dát ontging mij...

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:05 schreef Mark Timmer het volgende:
Ik heb het topic niet verplaatst, maar normaal gesproken staan 'welke ... heeft de tweaker'-topics altijd in het onzin-forum. Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen[/quote]Tja, ik vond dit nou juist een van de wat meer serieuze onderwerpen... iig niet in de trant van 'hoeveel streepjes heeft de onderbroek van de tweaker ?'

Virussen? Scan ze hier!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:05 schreef Mark Timmer het volgende:Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen[/quote]You took the words right out my keyboard.:)

Verwijderd

En jij durft van jezelf te bewezen dat je te mild op GoT bent Kaj. Nou, daar merken we weinig van ;).
Pagina: 1