Virussen? Scan ze hier!
als het jou ontgaat is het onzin
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Ik heb het topic niet verplaatst, maar normaal gesproken staan 'welke ... heeft de tweaker'-topics altijd in het onzin-forum. Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:04 schreef Apache het volgende:
als het jou ontgaat is het onzin :?[/quote]Nee.... het stond opeens in onzin, en daar voor in Stuffis Generalis, dát ontging mij...
als het jou ontgaat is het onzin :?[/quote]Nee.... het stond opeens in onzin, en daar voor in Stuffis Generalis, dát ontging mij...
Virussen? Scan ze hier!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:05 schreef Mark Timmer het volgende:
Ik heb het topic niet verplaatst, maar normaal gesproken staan 'welke ... heeft de tweaker'-topics altijd in het onzin-forum. Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen[/quote]Tja, ik vond dit nou juist een van de wat meer serieuze onderwerpen... iig niet in de trant van 'hoeveel streepjes heeft de onderbroek van de tweaker ?'
Ik heb het topic niet verplaatst, maar normaal gesproken staan 'welke ... heeft de tweaker'-topics altijd in het onzin-forum. Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen[/quote]Tja, ik vond dit nou juist een van de wat meer serieuze onderwerpen... iig niet in de trant van 'hoeveel streepjes heeft de onderbroek van de tweaker ?'
Virussen? Scan ze hier!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:05 schreef Mark Timmer het volgende:Dus zal een adje wel gedacht hebben, goh, laat ik dat topic eens verplaatsen[/quote]You took the words right out my keyboard.:)
Verwijderd
En jij durft van jezelf te bewezen dat je te mild op GoT bent Kaj. Nou, daar merken we weinig van
.
Pagina: 1