RSA Labs biedt een prijs van 10.000 dollar aan de groep die de wedstrijd wint. De verdeling van het geld zal als volgt plaatsvinden:
1.000 dollar voor de winnaar
1.000 dollar voor het team van de winnaar (of de winnaar zelf als hij niet in een team zat)
6.000 dollar voor een non-profit organisatie, bepaald door stemming
2.000 dollar voor distributed.net voor het uitbouwen van het netwerk en leveren van de code
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
By ikke geschrijft
Maar aangezien niemand erop antwoord is denk ik de meest logische conclusie dat ze het zelf ook niet weten.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
- server upgraden
- feestje vieren
Een webpage is helaas niet gratis. De wereld is nog lang niet perfect.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
we hebben =/- 1500 leden
dat is .66 dollarcent of fl. 1,50 per persoon...
YES! dat is wel 10 lollie's de man!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ten tweede komen natuurlijk niet alle actieve leden op een feestje af.
Oftewel, ik gok dat er minstens tussen de fl 10 a 15 piek per persoon is, en daar kun je best een feestje van houden.
Let's Party!
En een feestje hoeft niet gratis te zijn als iedere bezoeker 20,- mee brengt is er dus 27,- per persoon beschikbaar, lijkt me toch redelijk?
So Let's Party!
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
heb ik al gewonnen dan?
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
(moet je wel wat inleggen allemaal, maar zal best wreed zijn!)
passen makkelijk 1500 man in... en is afhuurbaar
Greetinx [eNeRGy]
Mzzl Harrie_1
Merkez