[WinXP] en ADSL Verbinding

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:40
Het probleem is als volgt:

Een kennis van me vroeg laatst eens naar zijn PC te kijken omdat er nogal wat dingetjes mankeerde of nog geinstalleerd moesten worden nou zo gezegd zo gedaan, alles is dus uiteindelijk gelukt Behalve de ADSL verbinding.

Ze kunnen internet en e-mailen alles werkt prima alleen word de verbinding NA zoveel data verzonden te hebben eruitgegooid.

Alleen rebooten van de pc zorgt ervoor dat i kweer online kan komen, ik heb de software nu 2 keer opnieuw geinstalleerd hiervoor maar maakte geen verschil.
Wat hardwarematige info:

Duron1000
MSI moederbordje
ADSL verbinding 512//128kbits
Windows XP

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Is het soms een usb modem?

Als dat zo is dan moet je de laatste drivers voor de modem van www.kpnadsl.nl halen. Dat heeft voor mij toendertijd dit probleem verholpen.

Een directe link http://www.mxstream.nl/support/downloads/ADSL_USB20_win.exe

[ Voor 20% gewijzigd door StyXL op 28-11-2002 13:35 ]

Specs

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Instellingen bij de Inbelverbinding niet afbreken na een bepaalde tijd.

Misschien een datalimiet op zijn abbo!

Wie wat waar is zijn adsl verbinding van...en is het idd een USB modem?

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Als het een Alcatel SpeedTouch Home is, dan kan je hem tweaken zodat ie zelf automatisch inbeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 09:43:
Als het een Alcatel SpeedTouch Home is, dan kan je hem tweaken zodat ie zelf automatisch inbeld.
:? Waarom kick je dit topic omhoog met zo'n opmerking? Je opmerking heeft helemaal niks met de vraag te maken...

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:40
Het is inderdaad zon alcatel USB modem voor zover ik het gelezen heb, ik zal die nieuwe drivers vanavond even installeren (zit momenteel op school) en zal even posten of het heeft geholpen.
Het uitschakelen van de optie na 20minuten inactief verbinding vebreken heeft niets geholpen, deze stond namelijk al niet eens ingeschakeld.
Ik post vanavond hoe het is afgelopen met nieuwe drivers.

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Op http://www.mxstream.nl staat het verbreken van de verbinding na een bepaalde tijd ook genoemd. Ergens in de FAQ ofzo (veelgestelde vragen dus).

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Pagina: 1