Jonge Forumbezoeker --> Slotje Diepgaande vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
In Zou jij iemand bevruchten die al keer bevrucht is geweest? wordt het topic op slot gezet omdat er volgens Durden amper een touw aan vast te knopen is.

Mijn mening is echter dat de topicstarter niet eens de tijd heeft gekregen om verdere informatie te geven omdat er direct mensen lopen te vertellen dat de topicstarter (nog maar) van 1990 is.

Mijn mening is dat de topicstarter misschien inderdaad een beetje jong is, maar Durden heeft zich denk ik een beetje te snel laten beinvloeden door het "leeftijdsverhaal". De topicstarter moet best nog een kans krijgen, ik vond dat hij zijn vraag zeer netjes bracht, ondanks de vrij "zware" vraag.

Willen jullie even voor mij in beraad gaan?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

uuuhm, de sluitmessage is toch duidelijk?

de topicstarter weet nu wat hem te doen staat als ie nog eens een topic opent... :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik heb er ook gepost en ik heb ook de topic gereport, wat jij zegt vind ik wel kloppen, maar de bewoordingen vd topicstarter deden mij ervan overtuigen dat het een beleding was voor de vrouw (een vrouw bevrucht je niet, het is geen reageerbuis ofzo, daar krijg je een kind van) dat de insteeek verkeerd was voor een SG/GoT Topic.

Wat jij zegt kan ik het in principe wel in vinden, mits al die info al in de openingspost gestaan had. Het is namelijk de bedoeling dat je daar zoveel mogelijk in zet. Als hij zijn mening wil bewaren is dat zijn recht, maar meer informatie en toelichting was echt noodzaak.

Daarom was niet duidelijk wat er bedoeld werd met de inhoud en bleef alleen die belediging over. (imho)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op 27 November 2002 @ 21:59:
Wat jij zegt kan ik het in principe wel in vinden, mits al die info al in de openingspost gestaan had. Het is namelijk de bedoeling dat je daar zoveel mogelijk in zet. Als hij zijn mening wil bewaren is dat zijn recht, maar meer informatie en toelichting was echt noodzaak.

Idd :)

Het staat hem vrij om een nieuw topic te openen, maar dit is gewoon te vaag. Ik weet niet eens wat hij bedoelt/welke kant hij op wilt...

Overigens heeft die leeftijd er helemaal niks mee te maken, dit is gewoon een slechte startpost.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Zou jij iemand bevruchten die al keer bevrucht is geweest?
Waarom wel en waarom niet ?
Was inderdaad wel een erg korte vraag, die je op veel verschillende manieren op kan vatten. Ik was diegen die 'm nogal positief opvatte, ik dacht gewoon aan een jong knulletje dat graag meningen wilde weten.

LuNaTiC & Justice bedankt voor de uitleg, topicstarter zal er sowieso wel van geleerd hebben voor de volgende keer, leek me anders wel een goede conversatie waard. Ik zal het in mijn achterhoofd bewaren als GoT in Komkommertijd is beland ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Je kan er inderdaad op een goede manier over discussieren, dat was het probleem niet, daar zijn we het dan over eens :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
offtopic:
Richard, jij bent je blauwe kleurtje kwijt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Rafe schreef op 27 November 2002 @ 22:17:
offtopic:
Richard, jij bent je blauwe kleurtje kwijt :?
Klopt, je bent de tweede (samen met Zwahiel) die het opgevallen is. Ik moet eigenlijk eventjes heel snel mijn Ondertitel aanpassen, alleen dat vergeet ik steeds.
Ik ben na een ontzettend explosiefe start begonnen op de frontpage, alleen het werd door omstandigheden echt veel te druk voor mij. Daarnaast heb ik nu na een stage van 6 maanden een vaste baan gekregen, en kon het niet meer opbrengen voor T.Net te blijven schrijven. Ik ben nog zeer veel actief op GoT en submit ook veel zooi in de meukqueue op de frontpage, dus jullie zullen me nog wel vaak tegen komen hoor, wees maar niet bang :D

20*350ZO45°

Pagina: 1