Toon posts:

keuze tussen sony of yamaha.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wilde wat meningen hebben over 2 receivers, namelijk de sony str-db780 en de yamaha rx-v530. Ze kosten ongeveer evenveel, de sony heeft een aansluiting om er een externe versterker op aan te sluiten die ik nu heb staan (boxenset van de jvc tha-9r met een goede 140 watt sub).
Maar als die yamaha weer veel beter is kan ik beter die nemen :9

Daarom advies aub, want ik weet t niet. :?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

-Stef-

Slainthe!

Het zal nog wel meer gezegd worden maar luister zelf naar beide (en andere) receivers. Die met het voor jou mooiste geluid wordt het. Ik heb zelf net gisteren de Yamaha RX-V1300 binnen gekregen alleen nog niet aangesloten omdat mijn luidsprekers ner nog niet zijn. Anyway die heb ik na lang luisteren en vergelijken gekozen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat die yamaha niet zo te vergelijken is met die yamaha die ik bedoel :D

Luisteren is helaas wat lastig hier in de buurt, k ga hem dus zowiezo bij mediacheckpoint kopen dat scheelt me dan ook nog ongeveer €100.

Verwijderd

Ik heb vorige week de ONKYO TX-SR-500E bij www.mediacheckpoint.de voor 344 euro. Ook eeerg goeie!!
Zit ongeveer in de zelfde prijs klasse als de sony en yamaha.
Helaas verkoop ze bij mediacheckpoint deze niet meer.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 12:22
Ik heb zelf een Sony str-db 830QS en daar ben ik zeer tevreden over. Super voor DVD en TV geluid beter dan mijn oude pioneer versterkertje voor muziek. Maar het ligt er maar net aan wat voor aansluitingen je nodig hebt (optisch/coaxiaal) en wat je zelf het mooist vind (klinken).

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben allebei 3 optisch en een coaxiaal, dat is het niet echt. Het gaat me er alleen om of die sony nou een beetje goed is of dat ze het van hun naam hebben en ik beter een yamaha kan nemen.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik denk dat de versterkers elkaar kwa functies en geluid niet ontlopen. Wat ik een pre aan de Sony's vind, is dat ze zo ontzettend makkelijk te bedienen zijn. En ontzettend duidelijk in weergeven wat er gebeurd, kwa dsp, bass-managment, etc.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:47
Het is een poosje geleden maar ik wil eigenlijk hetzelfde doen.
Ik heb dezelfde boxen set.
MAAR het is een actieve subwoofer(SP-PWA9), die wordt verbonden met de DvD speler (XV-THA9)
Deze verbindig is met een soort mini din connector.
Hoe kun je deze nou verbinden met een ander apparaat.

Ik zou eigenlijk wel een dvd/hardisk recorder willen hebben maar hoe krijg ik die op die subwoofer aangesloten.
Pagina: 1