HD niet toegankelijk

Pagina: 1
Acties:

• spurrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik ging vanmorgen even windows er opnieuw opzetten. Maar nou bleek tijdens het formatteren dat mn HD bad clusters had. formatteren ging vervolgens niet helemaal goed.
Ik een nieuwe HD gekocht...geinstalleerd en klaar...
maar nou stond op die ouwe HD al mn documentjes. Dus ik sluit die ouwe ook aan Secondary Master en wil alles kopieren. Dit ging dus niet, want windows zag de HD niet. Toen alleen de oude HD erin gelaten (Primary Master) en FDISK geprobeerd. Kreeg de melding: Unable to find device 1

Ik kan dus niet meer op mn oude HD komen :(

Heeft iemand misschien een oplossing waardoor het wel kan, want ik zou toch graag al mn documentjes trug willen

Verwijderd

spurrie schreef op 27 november 2002 @ 21:49:
Ik ging vanmorgen even windows er opnieuw opzetten. Maar nou bleek tijdens het formatteren dat mn HD bad clusters had. formatteren ging vervolgens niet helemaal goed.
Ik een nieuwe HD gekocht...geinstalleerd en klaar...
maar nou stond op die ouwe HD al mn documentjes. Dus ik sluit die ouwe ook aan Secondary Master en wil alles kopieren. Dit ging dus niet, want windows zag de HD niet. Toen alleen de oude HD erin gelaten (Primary Master) en FDISK geprobeerd. Kreeg de melding: Unable to find device 1

Ik kan dus niet meer op mn oude HD komen :(

Heeft iemand misschien een oplossing waardoor het wel kan, want ik zou toch graag al mn documentjes trug willen
.1 herkend je bios hem?
.2 probeer eens met een tooltje van de harddisk fabricant een standaart / advanced test. GEEN LOWLEVEL of ZEROWRITE drive doen.
.3 wil die dan nog niet dan is die helaas tever heen om je data er af te krijgen. dan zal je diep in de buidel moeten grabbelen...

• spurrie
1. mn bios herkent hem wel...
2. heb met 2 tools van Maxtor al wat geprobeerd, maar dan krijg ik I/O error (powerblast en maxblast plus II)

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Voor dit soort vragen, algemeen van aard, is er de FAQ:

FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (17-11-2002)

Pas 11 postings, dus alsnog: welkom op GoT :)

[ Voor 18% gewijzigd door MaikelG op 27-11-2002 22:39 ]

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• spurrie
argh had de FAQ al gelezen....niet goed genoeg dus... iig bedankt