"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Volgens mij wordt die pref. instelling alleen gebruikt bij het 'poppetje' en niet bij het wel of niet tonen van laatste bezoek.
Dat werkt dus _WEL_ als ik zelf mijn profile view en de optie aanzet. Ik meen me te herinneren dat bij React 1.6.x wel zo wasJasper schreef op 27 November 2002 @ 21:55:
Volgens mij wordt die pref. instelling alleen gebruikt bij het 'poppetje' en niet bij het wel of niet tonen van laatste bezoek.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Met andere woorden: je hebt in je prefs 'show online' UIT staan, maar andere mensen zien wel je on/offline status of je laatste bezoek?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Online/offline NIET, maar de laatste bezoektijd in mijn profile wel. Als ik zelf ingelogd ben, zie ik het dus nietchem schreef op 28 november 2002 @ 11:50:
Met andere woorden: je hebt in je prefs 'show online' UIT staan, maar andere mensen zien wel je on/offline status of je laatste bezoek?
Jeremy Clarkson
k, fixed bij volgende update
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()